Orbitz.com
ScandicHotels.com
eDreams
Anmeldt 27. juli 2021

Veldig bra:
- ligger sentralt, med fin utsikt
- fin spisesal, spesielt 2. etg
- blide og hyggelige ansatte

Bra:
- frokost
- renhold og smittevern
- seng
- buffet-middag

Ikke så bra
- rommene er trange og utdaterte, og deler av fellesarealene trenger en oppfrisking
- wifi er ustabilt
- personalet manglet opplæring

1  Takk, Odd Henning D
Gunhild Laundal, General Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Tusen takk for god og konstruktiv tilbakemelding Odd Hennig D. Gode punkter som vi tar med oss videre i vårt videre arbeid og evaluering av årets sommersessong.

Anmeldt 23. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 20. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Beliggenhet og prisnivå skaper forventninger som dessverre ikke innfris. Hotellet er slitt, rommene helt ordinære, ingen kjøleskap/minibar på rommet. I første etasje ankommer man rommene gjennom en «kilometerlang» mørk og nedslitt korridor. Her må eierne snarest hoste opp og investere så det monner. No value for money. (Kan ikke si noe om restaurant eller frokost pga tidlig avreise).

Takk, TangoLima63

Tusen takk for din tilbakemelding TangoLima63. Vi tar med oss kommentarene dine i vårt videre arbeid.

Anmeldt 17. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com