Booking.comUSD 177
ScandicHotels.comUSD 177
Trip.comUSD 177
2025 av 751 anmeldelser
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Et "slitent hotell" og et personale som så ut til å "mistrives" med at det kom gjester til hotellet - fikk ikke frem et smil i løpet av vårt 5 dagers opphold. Vi hadde oppgradert rommet til "Superior med balkong". Forskjellen på standard og superior rom var at du fikk gratis balsam og body lotion, samt at det var parkettgulv i stedet for vegg-til-vegg-teppe. Balkongen fristet ikke å benytte pga all skitten - både måkeskitt og annen skitt. I restauranten var det flekkete møbler og inventar. Neste opphold i Svolvær blir garantert på et annet hotell.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 789gryf
Gunhild Laundal, General Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Jeg er lei meg for at du ikke hadde et trivelig opphold hos oss 789gryf. Vi tar med oss kommentarene dine i vårt videre arbeid.
Håper at du om en stund ønsker å bo hos oss igjen, og at du da ser en forbedring fra dette oppholdet.

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Veldig fint og koselig hotell! Vi bodde her en natt, og hadde rom med utsikt til Svolværgeita. Fint resepsjonsområde, og perfekt beliggenhet. Frokosten var helt fantastisk med et bredt utvalg. Parkering er ikke gratis, men koster 50kr. Det er også begrenset med parkeringsplasser, så du bør være tidlig ute om du skal ha plass.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Iselinii
Gunhild Laundal, Daglig leder på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding Iselinii, håper vi ser deg igjen neste gang du skal til Lofoten.

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet har en fantastisk beliggenhet helt ute i sjøen.
Dette hjelper imidlertid lite når man får et rom mot parkeringsplassen.
Betjeningen ser ut til å mangle opplæring i kundebehandling.
De fremstår sure og lite imøtekommende.
Når jeg ankommer et hotell forventer jeg et Velkommen og et smil. Det var det ikke her.

Rommene er små og trange.
Badet holder 19. grader, ikke særlig behagelig.
Komfortabel seng og standard frokost.
Parkering koster kr 50.- pr døgn.

Romtips: Be om rom med havutsikt, får du ikke det så velg et annet hotell.
Takk, 968odda

Tusen takk for din tilbakemelding 968odda.
Jeg beklager at opplevelsen din hos oss ikke sto til forventingene. Vi tar med oss dine kommentarer i vårt videre arbeid.
Håper vi ses ved en annen anledning og at vi da innfrir til forventningene.

Anmeldt 27. juli 2021

Veldig bra:
- ligger sentralt, med fin utsikt
- fin spisesal, spesielt 2. etg
- blide og hyggelige ansatte

Bra:
- frokost
- renhold og smittevern
- seng
- buffet-middag

Ikke så bra
- rommene er trange og utdaterte, og deler av fellesarealene trenger en oppfrisking
- wifi er ustabilt
- personalet manglet opplæring

1  Takk, Odd Henning D

Tusen takk for god og konstruktiv tilbakemelding Odd Hennig D. Gode punkter som vi tar med oss videre i vårt videre arbeid og evaluering av årets sommersessong.

Anmeldt 23. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels