2 personer ser på dette hotellet
ScandicHotels.comUSD 269
Trip.comUSD 269
FindHotelUSD 269
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Tre fine dager i nydelig vær og til og med Nordlys! Hotellet ligger fint til, har hyggelig betjening og god frokost. Rommet kunne godt vært litt større, men alt i alt et hyggelig besøk som frister til gjentakelse. Vi kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, kirstenbirk
Gunhild Laundal, Daglig leder på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding kirstenbirk.
Gleder oss til dere kommer tilbake!

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

En av de dårligste hotellene vi noen gang har besøkt. Det eneste positive er beliggenhet og frokost. Når vi sjekker inn er det ikke mye smil å få. Når vi går til rommet vi har fått tildelt er det ikke superior med balkong som vi har bestilt for over et halvt år siden. Når vi går tilbake til resepsjonen får vi bare beskjed om at dessverre så er hotellet overbooket, så de har ikke riktig rom ledig. Veldig spesielt at de ikke opplyser om det under innsjekk, men håper at kunden ikke oppdager det. Etter mye om og menn får vi lovnad om riktig rom dagen etter. Som kompensasjon for vi kveldsmat inkludert. Dagen etter og ny resepsjonist som ser spørrende ut når vi ber om nytt rom. Vi kan sjekke ut det vi har fått og håpe på noe bedre senere på dagen. Ingen lovnad. Heldigvis skjønte resepsjonisten at det ikke var det smarteste svaret så da ordner han faktisk et rom i riktig kategori. Vel inne på nytt rom måtte vi bare sette oss ned å le litt. Rommet var helt likt det forrige med unntak av en balsam og lotion dispenser på badet. Jo da det var balkong der, men den var så nedgriset av måkeskitt at den var direkte helsefarlig å bruke. Hadde nok ikke vært rengjort denne sommeren. Å kalle det superior rom er en dårlig vits. Den vakre spisesalen mot sjøen var så flekkete på gulv og stoler at det føltes ekkelt å sitte der. Et hyggelig og imøtekommende personale hadde kunnet hjulpet noe, men en så sur resepsjonist skal du lete lenge etter. Mulig det er hans personlighet, men da er ikke serviceyrket og Scandic sitt ansikt utad det rette stedet. Vi ble aldri møtt med et blikk, et smil, et «god morgen» eller «ha en fin dag» på de fem dagene vi var der. Vi kommer nok aldri igjen.

Romtips: Unngå dette hotellet
Takk, 30kjetilw
Gunhild Laundal, General Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Tusen takk for din tilbakemelding 30kjetilw. Her har det skjedd en serie av tilfeller som ikke skal skje. Jeg må bare beklage dette!
Vi tar med oss kommentarene dine og skal gå gjennom både rutiner og salg og se hvordan vi kan gjøre en bedre jobb neste gang. Vi håper du vil gi oss en ny sjanse og at det da blir et mye hyggeligere opphold.

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Et "slitent hotell" og et personale som så ut til å "mistrives" med at det kom gjester til hotellet - fikk ikke frem et smil i løpet av vårt 5 dagers opphold. Vi hadde oppgradert rommet til "Superior med balkong". Forskjellen på standard og superior rom var at du fikk gratis balsam og body lotion, samt at det var parkettgulv i stedet for vegg-til-vegg-teppe. Balkongen fristet ikke å benytte pga all skitten - både måkeskitt og annen skitt. I restauranten var det flekkete møbler og inventar. Neste opphold i Svolvær blir garantert på et annet hotell.

Takk, 789gryf

Jeg er lei meg for at du ikke hadde et trivelig opphold hos oss 789gryf. Vi tar med oss kommentarene dine i vårt videre arbeid.
Håper at du om en stund ønsker å bo hos oss igjen, og at du da ser en forbedring fra dette oppholdet.

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Veldig fint og koselig hotell! Vi bodde her en natt, og hadde rom med utsikt til Svolværgeita. Fint resepsjonsområde, og perfekt beliggenhet. Frokosten var helt fantastisk med et bredt utvalg. Parkering er ikke gratis, men koster 50kr. Det er også begrenset med parkeringsplasser, så du bør være tidlig ute om du skal ha plass.

Takk, Iselinii

Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding Iselinii, håper vi ser deg igjen neste gang du skal til Lofoten.

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet har en fantastisk beliggenhet helt ute i sjøen.
Dette hjelper imidlertid lite når man får et rom mot parkeringsplassen.
Betjeningen ser ut til å mangle opplæring i kundebehandling.
De fremstår sure og lite imøtekommende.
Når jeg ankommer et hotell forventer jeg et Velkommen og et smil. Det var det ikke her.

Rommene er små og trange.
Badet holder 19. grader, ikke særlig behagelig.
Komfortabel seng og standard frokost.
Parkering koster kr 50.- pr døgn.

Romtips: Be om rom med havutsikt, får du ikke det så velg et annet hotell.
Takk, 968odda

Tusen takk for din tilbakemelding 968odda.
Jeg beklager at opplevelsen din hos oss ikke sto til forventingene. Vi tar med oss dine kommentarer i vårt videre arbeid.
Håper vi ses ved en annen anledning og at vi da innfrir til forventningene.