Booking.comUSD 112
ScandicHotels.comUSD 111
Agoda.comUSD 114
Anmeldt 22. september 2021

Dette hotellet ligger perfekt plassert i Svolvær. Fantastisk utsikt og nærhet til det meste.
Rom og balkong i sjøkanten. Hyggelig betjening. Rommene kunne gjerne vært større, men bad/dusj var veldig bra. Kommer gjerne igjen

Takk, 481ovet
Gunhild Laundal, Daglig leder på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding Ove, den setter vi stor pris på!
Ønsker deg en fin dag :)
Mvh
Gunhild, Scandic Svolvær

Anmeldt 18. september 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Gunhild Laundal, Daglig leder på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2021

Anmeldt 17. september 2021

Anmeldt 29. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Gunhild Laundal, Daglig leder på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger på en øy midt i Svolvær sentrum. Det er bro ut der og avgiftsbelagt parkering på øya. Hotellet har små rom, men de har sjarm, særlig de som har balkong. Det har forøvrig hele hotellet.

Frokosten er variert og god med det meste en kunne ønske seg. Betjeningen var hyggelige og ydet god service. Det var til tider ganske fult til frokost, noe som kom av at det var fullbooket hotell og de fleste ville tidlig avgårde.

Middagen var også meget god, det gjaldt både fiskeretten og kjøttretten. Desserten bestod av diverse kaker.

Anbefaler rom mot sjøen, enten med eller uten balkong. Prisen for parkering pr døgn kr. 50,-.

Romtips: Anbefaler rom mot sjøen og balkong.
Dato for oppholdet: august 2021
2  Takk, P1870UJtoms

Tusen takk for en fin tilbakemelding P1870UJtoms.
Håper vi ser deg igjen neste gang du skal til Lofoten.