TripadvisorUSD 196
Travelocity
Orbitz.comUSD 196
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Nytt og flott hotell med perfekt beliggenhet. Fine rom og gode senger. Det er A/C på rommene, men laveste temperatur er 19 grader, noe som gjør rommet veldig varmt om natten. Et lite vindu som kan åpnes hjalp ikke så mye (vi fikk låne ei lita vifte). Vannsøl på badet når man dusjer, og veldig dårlig lys ved speilet på badet.

Brannalarmen gikk mens vi var der. Da vi kom ut i gangen sto rengjøringspersonalet og fortsatte rengjøring av naborommet. Ingen tegn til å ta ansvar for evakuering. Ikke gikk de ut heller (falsk alarm så vi var tilbake etter kort tid og da holdt de fortsatt på med rengjøring). Greit med god varsling over høyttaler om å forlate bygningen, men alle skal ut når brannalarmen går også de som jobber der.

Kjempegod frokost, og god middag om kvelden. Kun to retter å velge mellom, men når man først er i Svolvær så bør man prøve andre restauranter også.

Romtips: Be om rom med utsikt.
Takk, LiseH596
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Svolvaer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Tusen takk for tilbakemelding. Det setter vi stor pris på og er viktig for oss nå rett etter åpning. Vennlig hilsen Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er fint, men det er nok et festehotell, begge nettene vi bodde her var det høylytt festing med rop og skrål og høy bassmusikk fra ulike naborom. Resepsjonist og servitør surret noe veldig også under innsjekk og da vi spiste her, så servicemessig vakler det litt. Samlet opplevelse er under middels.

Takk, MarteFris

Takk for tilbakemelding. Jeg beklager at vi ikke har klart å leve opp til deres forventinger under oppholdet hos oss. Vennlig hilsen Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Et godt valg når du skal overnatte i Tromsø. Flott og nytt hotell som gir rom med utsikt til mange. Hotellet ligger sentralt i Svolvær og er verdt et besøk. God mat, men høy prisklasse som i Lofoten forøvrig. Til middag var det kun mulig å bestille tre- eller femretters meny. Heldigvis smakte det utmerket.

Takk, 397margarethl

Takk for tilbakemelding. Vennlig hilsen Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 12. juli 2021

Hotellet er nytt og rommene er fine. Servicen er bra og man merker at de vil gi kundene en god opplevelse. Restauranten har god mat, men gjør det ikke like fristende å spise der flere dager på rad, fordi menyen kun har to alternativer. Det skal imidlertid påpekes at det er en treretters og en femretters en kan velge mellom. Det skal også sies at kjøttet som ble servert var noe av det beste jeg har smakt. Utenom det, så er det veldig koselig der, med supplerende underholdning som El-fiolin og saksofon som jammer til musikken. Så vi koste oss masse her.

Rommene var fine, og hun som rengjør rommene var hyggelig og super service-innstilt.

På badet burde de ha satt inn en list som hindrer at hele gulvet blir vått når man dusjer. Og belysningen i speilet var litt dårlig.

Det kan virke litt lytt, da vi kunne høre stemmene til de som gikk i gangen utenfor rommet.

Vi kommer gjerne tilbake neste gang vi er i Svolvær

Takk, Rundtomkring83

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi sjekket inn for to netter en uke etter åpning av dette hotellet. Veldig fint hotell med alt du trenger. Thon hotell er kjent for god frokost og de skuffer deg nok ikke der. Godt utvalg, god mat og hyggelig betjening, kanskje litt ferske, men de er nyåpnet!
Vi spiste pizza på uteserveringen, den var god! På søndager har de cava søndag, noe vi testet. Hyggelig å sitte ute og se på havet og nyte bobler i glasset. Supert hotel med fin beliggenhet i Svolvær, anbefales!

Takk, N3780IVlindal

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Thon Hotel Svolvær