Booking.comUSD 196
TripadvisorUSD 196
Priceline
FindHotelUSD 196
Anmeldt 25. juli 2021

Flott hotell, fantastisk frokost. Rengjøringen klagte vi på, den var ikke bra. De ansatte viser en manglende erfaring fra gode hoteller, mange unge og litt uerfarne. Det siste «lille» mangler, både i ydmykhet fra ansatte og renhold.

Gardinene på rommet nådde ikke gulvet, hvilket er litt viktig for å mørklegge rommet helt under midnattsolperioden.

Takk, heidi4412
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Svolvaer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Tusen takk for tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell med god service og nydelig frokost. Nydelig utsikt mot havet og pluss for kaffemaskin og kikkert på rommet. Dessverre ble totalopplevelsen trukket ned da det var masse hår i dusjen etter forrige gjest. Dårlig renhold i ganger og fellesareal også.

Takk, nilsborgarh

Tusen takk for tilbakemelding. Informasjon er gitt videre til renholdsavdelingen. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Bodde på Thon hotell Svolvær i 3 netter når vi var på ferie i Lofoten. Helt nytt og veldig stilig hotell. Store flotte hotellrom med fin utsikt mot sjøen eller fjell. Det lå kikkert på rommet som vi kunne bruke under oppholdet og det satte vi stor pris på. Nydelig frokost. Uteservering med veldig god stemning på godværsdager. Vil absolutt anbefale dette hotellet .

Takk, HanneP501
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Svolvaer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei, tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så glad for at dere hadde et fint opphold hos oss. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet er topp moderne. Det er stilfullt og elegant. Enkel parkering utenfor. Rommet har store vinduer med flott utsikt, rommet var i tillegg utstyrt med kikkert! Kort vei til torget. Hotellets frokost var det beste, et sted med mer utvalg skal du lete lenge etter. Nystekte vafler, ferskpresset juice, masse godt bacon, omeletter, oster, smoothie og mye mye mer!

Takk, Morten K
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Svolvaer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Nytt og flott hotell med perfekt beliggenhet. Fine rom og gode senger. Det er A/C på rommene, men laveste temperatur er 19 grader, noe som gjør rommet veldig varmt om natten. Et lite vindu som kan åpnes hjalp ikke så mye (vi fikk låne ei lita vifte). Vannsøl på badet når man dusjer, og veldig dårlig lys ved speilet på badet.

Brannalarmen gikk mens vi var der. Da vi kom ut i gangen sto rengjøringspersonalet og fortsatte rengjøring av naborommet. Ingen tegn til å ta ansvar for evakuering. Ikke gikk de ut heller (falsk alarm så vi var tilbake etter kort tid og da holdt de fortsatt på med rengjøring). Greit med god varsling over høyttaler om å forlate bygningen, men alle skal ut når brannalarmen går også de som jobber der.

Kjempegod frokost, og god middag om kvelden. Kun to retter å velge mellom, men når man først er i Svolvær så bør man prøve andre restauranter også.

Romtips: Be om rom med utsikt.
Takk, LiseH596

Tusen takk for tilbakemelding. Det setter vi stor pris på og er viktig for oss nå rett etter åpning. Vennlig hilsen Thon Hotel Svolvær