Booking.comUSD 196
FindHotelUSD 195
Orbitz.comUSD 195
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Familie på fire pluss en firbeint, vi er kjempefornøyde med hotellet. Flinke folk som jobber der og fantastisk god mat og service. Rommene er store, romslige og trivelige. Live musikk i baren var et pluss. Frokosten bugnet over av gode retter, men om jeg skal si en liten ting som var litt negativt var at det glutenfrie utvalget kunne vært hakket bedre. Var en del. Men kunne kanskje vært glutenfrie pannekaker eller vafler. Ellers er vi kjenpefornøyde.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 617mariak
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Svolvaer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Glad for at dere hadde et fint opphold hos oss. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 31. juli 2021

Nytt hotell som virkelig levde opp til forventninger. Flott uterestaurant med enkel og god servering. Nydelig frokost og for min del et fantastisk rom. Ypperlig service hos personalet. Anbefales på det varmeste.

Takk, F7163NWandr_b

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Flott nytt hotell, god service og hyggelig betjening. Fantastisk mat i restaurant, anbefaler 5 retters meny. Bestill bord tidlig for å få plass restaurant. Kos i baren med DJ, saksofon og trompet, veldig koselig. Litt lite parkering utenfor hotellet, men fant plass hver dag.

Romtips: Book bord til restaurant, 5 retters meny anbefales.
Takk, 999ingek

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Overnattet 4 døgn på Thon Hotel Svolvær, nytt, stilig hotell med en fin beliggenhet.
Selv om hotellet akkurat har åpnet, funkerer alt perfekt. Alle ansatte var serviceinnstilt og blide.
Rom, mat og drikke var bra. Prøv å få rom ut mot sjøen, fin utsikt, Hurtigruten kommer inn rett utenfor. Kommer gjerne tilbake hit en gang.

Takk, bj_rnrogerl
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Svolvaer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Anmeldt 25. juli 2021

Flott hotell, fantastisk frokost. Rengjøringen klagte vi på, den var ikke bra. De ansatte viser en manglende erfaring fra gode hoteller, mange unge og litt uerfarne. Det siste «lille» mangler, både i ydmykhet fra ansatte og renhold.

Gardinene på rommet nådde ikke gulvet, hvilket er litt viktig for å mørklegge rommet helt under midnattsolperioden.

Takk, heidi4412

Tusen takk for tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Svolvær