Booking.comUSD 194
FindHotelUSD 194
Orbitz.comUSD 194
Anmeldt 3. august 2021

Vi bodde tre netter på hotellet og hadde en veldig fin opplevelse, kan anbefales! God atmosfære, og hyggelig og serviceinnstilt personell. Vi fikk et stort og flott rom med nydelig utsikt mot Skrova og båtlivet. Artig med kikkert på rommet så vi kunne følge med på båtene ute i leia!
Vi valgte å ta middag i hotellets restaurant første kvelden og fikk en fantastisk matopplevelse, kveldens 5-retter skuffet ikke! I tillegg hadde vi følge av servitører som løftet opplevelsen! Den gode erfaringen fra første kveld gjorde at vi også ville prøve pizza fra hotellets utendørsovn - kan anbefales! Vi kommer tilbake, og satser på noe bedre vær slik at vi kan nyte pizzaen på hotellets store terrasse i front. Hilsen Trine & Geir

Takk, 484triney
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Svolvaer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på deres opphold hos oss. Det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 2. august 2021

Fantastisk flott hotell!!!! Vi var der i 5 netter. Alt var 100% - renhold, service, vennlighet, fasiliteter, fantastisk frokost, småretter på terrassen og middag, effektive og oppvakte servitører- ett stort maskineri som gikk på skinner. Godt utstyrt rom, stort og med nydlig utsikt over havet. Dette anbefales virkelig!!!!

Takk, ferieren

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Glad for at dere er godt fornøyd med oppholdet hos oss. Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 2. august 2021

Vi stortrivdes på Thon hotel Svolvær. Vi bodde der flere dager, og hadde ett fantastisk opphold. Det var hyggelige folk som jobbet der, og rent og pent på rommet. Nydelig frokost Vi kommer gjerne tilbake

Takk, Enits1385

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på oppholdet hos oss. Det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk valget mellom 2 forskjellige menyer. Vi valgte 5-retter. Fiskeretten og en av kjøttrettene ble servert samtidig, noe som gjorde at det ble kaldt før vi rakk å spise det. Hektisk stemning, servitørene virket usikre og uerfarne. De ryddet bort glassene, uten å tilby mer å drikke. Dette var mellom rett 4 og 5 på menyen. Vi kunne villig brukt noen hundrelapper til på påfyll og dessert om vi hadde blitt tilbudt det. Alt i alt en skuffende opplevelse på et så fint hotell.

Takk, Anne Marit K
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Svolvaer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Takk for tilbakemelding på deres besøk i restauranten. Beklager at dette ikke ble den opplevelsen dere hadde forventet. Tilbakemeldingen er sendt videre til restaurantsjefen. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 1. august 2021

Vi hadde booket 3 netter her og bestilt stor suite med utsikt. Det fikk vi men håpet å komme over 1 etasje slik jeg hadde bestilt og ønsket, De prøvde virkelig men alt var fullbooket så det ble 1 etasje og da ser du ikke fullt så mye men flott utsikt med panorama vinduer til båt innseilinger og hurtigruta rett utenfor vinduene. Fargene på møblene i suiten og hele hotellet var virkelig gjennomtenkt og speilet nordlyset. Brukt lokale kunstnere til å lage alle de flotte vasene som var over alt i hotellet med ville blomster i.Fru Thon som har stått for inredning/farger som kan sees! Kult og god smak Fru Thon!
Vi skulle ha middag der første kvelden noe som ble litt mislykket. Servitørene klarte ikke å ta vare på så mange gjester som de hadde den kvelden og vi ventet i over 30 min før noen kom til bordet vårt enda vi ble bedt om å komme 21.30 da travelt. Da vi fikk tak i hovmesteren begynte noe å skje og vi måtte ta smaksmenyen(flere retter) og var redd det skulle ta litt tid og sent allerede men da vartet de oss opp i bra tempo. De sa de var nye og nyåpnet så vi måtte tenke på det. Endte bra og vi var alle glade selv om det ble litt sent.
Men så kommer baren og servicen der som virkelig trenger forbedring ! Vi slet hver kveld med å få bestilt noe å drikke. Enten måtte vi ikke nærme oss baren og bli sittende til en bartender kom (som aldri kom) eller så sa de at vi måtte bestille i baren og ikke vente til en batender kom. Så en kveld fikk jeg han i resepsjonen til å hjelpe da vi gav opp prosjektet. Slik var det hver kveld. Så her trenger de opplæring. Koselig å sitte ute på bryggen å ta en drink i solen og litt levende musikk kom inn i mellom som er kult.
Resepsjons personalet var veldig imøtekommende og hjelpsomme med restauranter og turer. Veldig søte damer og menner!
Flott hotell og når personallet har fått mer trening blir det nok supert!
Kommer gjerne tilbake da!

Romtips: Velg rom med utsikt og gjerne høyt oppe. Oppgrader til større rom!
Takk, irenesF9555HW

Tusen takk for tilbakemelding. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Svolvær