Booking.comUSD 194
Orbitz.comUSD 194
Agoda.comUSD 194
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Min samboer og jeg har overnattet på det nyeste hotellet i Svolvær - tre netter. Vi har hatt et flott opphold på hotellet, bare møtt blide folk - fra resepsjon, restaurant, bar og renhold. Vi kom veldig sent ved ankomst, og rakk hotellets restaurant før den stengte. Her fikk vi en god matopplevelse med 3 retters middag. Ekstra hyggelig å møte mange unge medarbeidere i restauranten. Kanskje litt uerfarne, men positive, serviceinnstilt og masse sjarm. Hotellets frokost er av høy klasse, og er en opplevelse i seg selv. Så det er bare å ha god tid når frokosten skal nytes. Rommet var rent og flott ved ankomst, og daglig renhold har vært etter våre forventninger. Vi besøker gjerne hotellet igjen - og da kanskje med litt bedre vær

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, olaf257
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Svolvaer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på deres opphold. Det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 3. august 2021

Vi bodde tre netter på hotellet og hadde en veldig fin opplevelse, kan anbefales! God atmosfære, og hyggelig og serviceinnstilt personell. Vi fikk et stort og flott rom med nydelig utsikt mot Skrova og båtlivet. Artig med kikkert på rommet så vi kunne følge med på båtene ute i leia!
Vi valgte å ta middag i hotellets restaurant første kvelden og fikk en fantastisk matopplevelse, kveldens 5-retter skuffet ikke! I tillegg hadde vi følge av servitører som løftet opplevelsen! Den gode erfaringen fra første kveld gjorde at vi også ville prøve pizza fra hotellets utendørsovn - kan anbefales! Vi kommer tilbake, og satser på noe bedre vær slik at vi kan nyte pizzaen på hotellets store terrasse i front. Hilsen Trine & Geir

Takk, 484triney
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Svolvaer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på deres opphold hos oss. Det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 2. august 2021

Fantastisk flott hotell!!!! Vi var der i 5 netter. Alt var 100% - renhold, service, vennlighet, fasiliteter, fantastisk frokost, småretter på terrassen og middag, effektive og oppvakte servitører- ett stort maskineri som gikk på skinner. Godt utstyrt rom, stort og med nydlig utsikt over havet. Dette anbefales virkelig!!!!

Takk, ferieren

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Glad for at dere er godt fornøyd med oppholdet hos oss. Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 2. august 2021

Vi stortrivdes på Thon hotel Svolvær. Vi bodde der flere dager, og hadde ett fantastisk opphold. Det var hyggelige folk som jobbet der, og rent og pent på rommet. Nydelig frokost Vi kommer gjerne tilbake

Takk, Enits1385

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på oppholdet hos oss. Det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk valget mellom 2 forskjellige menyer. Vi valgte 5-retter. Fiskeretten og en av kjøttrettene ble servert samtidig, noe som gjorde at det ble kaldt før vi rakk å spise det. Hektisk stemning, servitørene virket usikre og uerfarne. De ryddet bort glassene, uten å tilby mer å drikke. Dette var mellom rett 4 og 5 på menyen. Vi kunne villig brukt noen hundrelapper til på påfyll og dessert om vi hadde blitt tilbudt det. Alt i alt en skuffende opplevelse på et så fint hotell.

Takk, Anne Marit K
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Svolvaer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Takk for tilbakemelding på deres besøk i restauranten. Beklager at dette ikke ble den opplevelsen dere hadde forventet. Tilbakemeldingen er sendt videre til restaurantsjefen. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Svolvær