Booking.comUSD 198
Orbitz.comUSD 199
TripadvisorUSD 199
Anmeldt 14. august 2021

Vi likte oss veldig godt på Thon hotell Svolvær, deilig å bo på et splitter nytt hotell. Vårt rom hadde fint utsikt i sjette etasje, fine farger og flotte møbler. Deilig med Nespresso-maskin. Frokosten var helt fantastisk, enormt utvalg og gode smaker.
Negativt: Noen minuser var det imidlertid. Til tross for at hotellet var kun 1 måned gammelt var det svært lytt. Vår dør ristet når naborommets dør smelte igjen og vi hørte skritt i etasjen over kontinuerlig. Gardinene på rommet var tette og fine, men det hjelper lite når de er 5 cm for korte… Våknet veldig tidlig av morgenlyset. Dusjveggene var heller ikke tette og vannet flommet utover gulvet.

Takk, kiddo74
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Svolvaer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Takk for tilbakemelding på deres opphold hos oss. Vennlig hilsen Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 12. august 2021

Flott nytt hotell. Dette er en helt nytt hotell, med bra beliggenhet og store flotte rom. Hyggelig betjening i resepsjon og restaurant.
Flott uteservering med sol hele dagen.
Bra frokost, med mye og perfekt crisp bacon. Her her andre kjeder som kun leverer 1/2 baconskive rett på egget noe å lære.
Middagen var også bra, mye gode smaker.

Det som trekker ned er renholdet på hotellet.
Teppene i korridoren ble ikke støvesugd på de 5 nettene vi har her, da får hotellet fort et snev av forfall.
Gulvet på rommet ble ikke rengjort ila oppholdet.
Såper ble ikke etterfylt.
Sengen ble ikke redd opp alle dager.
Brukt glass ble ikke rengjort.
Dette bør tas tak i.

Romtips: Rom med havutsikt
Takk, Lars C

Anmeldt 11. august 2021

Fint, stort og moderne hotellrom. Frokostbuffeten var 10/10. skal definitivt tilbake. Vi overnattet på dette hotellet da vi var innom Svolvær. Hotellet ligger sentralt og har fine fjellturer i nærheten.

Takk, Charlotte A

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på deres opphold hos oss. Vennlig hilsen Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Min samboer og jeg har overnattet på det nyeste hotellet i Svolvær - tre netter. Vi har hatt et flott opphold på hotellet, bare møtt blide folk - fra resepsjon, restaurant, bar og renhold. Vi kom veldig sent ved ankomst, og rakk hotellets restaurant før den stengte. Her fikk vi en god matopplevelse med 3 retters middag. Ekstra hyggelig å møte mange unge medarbeidere i restauranten. Kanskje litt uerfarne, men positive, serviceinnstilt og masse sjarm. Hotellets frokost er av høy klasse, og er en opplevelse i seg selv. Så det er bare å ha god tid når frokosten skal nytes. Rommet var rent og flott ved ankomst, og daglig renhold har vært etter våre forventninger. Vi besøker gjerne hotellet igjen - og da kanskje med litt bedre vær

Takk, olaf257
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Svolvaer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på deres opphold. Det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 3. august 2021

Vi bodde tre netter på hotellet og hadde en veldig fin opplevelse, kan anbefales! God atmosfære, og hyggelig og serviceinnstilt personell. Vi fikk et stort og flott rom med nydelig utsikt mot Skrova og båtlivet. Artig med kikkert på rommet så vi kunne følge med på båtene ute i leia!
Vi valgte å ta middag i hotellets restaurant første kvelden og fikk en fantastisk matopplevelse, kveldens 5-retter skuffet ikke! I tillegg hadde vi følge av servitører som løftet opplevelsen! Den gode erfaringen fra første kveld gjorde at vi også ville prøve pizza fra hotellets utendørsovn - kan anbefales! Vi kommer tilbake, og satser på noe bedre vær slik at vi kan nyte pizzaen på hotellets store terrasse i front. Hilsen Trine & Geir

Takk, 484triney
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Svolvaer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på deres opphold hos oss. Det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Svolvær