FindHotelUSD 179
Agoda.comUSD 180
ZenHotels.com
Etrip
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Store fine rom med flott utsikt!
Restauranten har utsøkt mat. Forsøkte 3 retters sharing meny- nydelig og rikelig porsjoner!! Betjeningen var fantastisk!!!
Frokosten var nydelig med stort tilbud!
Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, johannea2015
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Svolvaer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på deres opphold hos oss. Det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 6. september 2021

Herregud her koste jeg meg gløgg ihjel. Så trivelige og imøtekommende resepsjonister ved ankomst. Inget problem med middag til tross for sen ankomst. Kjempefint rom, med god plass og god seng. Nydelig hotell middag og kommer absolutt tilbake hit.

Takk, Anniken S

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake :-) Vennlig hilsen Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 16. august 2021

Flott hotell, hyggelig betjening og den mest fantastiske frokosten på et hotell
Kunne vært flere parkeringsplasser, men utover det gir vi full score. Store rom med gode fasiliteter, og nær beliggenhet til restauranter og butikker.

Takk, atle02016
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Svolvaer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på deres opphold hos oss. Vennlig hilsen Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 14. august 2021

Vi likte oss veldig godt på Thon hotell Svolvær, deilig å bo på et splitter nytt hotell. Vårt rom hadde fint utsikt i sjette etasje, fine farger og flotte møbler. Deilig med Nespresso-maskin. Frokosten var helt fantastisk, enormt utvalg og gode smaker.
Negativt: Noen minuser var det imidlertid. Til tross for at hotellet var kun 1 måned gammelt var det svært lytt. Vår dør ristet når naborommets dør smelte igjen og vi hørte skritt i etasjen over kontinuerlig. Gardinene på rommet var tette og fine, men det hjelper lite når de er 5 cm for korte… Våknet veldig tidlig av morgenlyset. Dusjveggene var heller ikke tette og vannet flommet utover gulvet.

Takk, kiddo74
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Svolvaer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Takk for tilbakemelding på deres opphold hos oss. Vennlig hilsen Thon Hotel Svolvær

Anmeldt 12. august 2021

Flott nytt hotell. Dette er en helt nytt hotell, med bra beliggenhet og store flotte rom. Hyggelig betjening i resepsjon og restaurant.
Flott uteservering med sol hele dagen.
Bra frokost, med mye og perfekt crisp bacon. Her her andre kjeder som kun leverer 1/2 baconskive rett på egget noe å lære.
Middagen var også bra, mye gode smaker.

Det som trekker ned er renholdet på hotellet.
Teppene i korridoren ble ikke støvesugd på de 5 nettene vi har her, da får hotellet fort et snev av forfall.
Gulvet på rommet ble ikke rengjort ila oppholdet.
Såper ble ikke etterfylt.
Sengen ble ikke redd opp alle dager.
Brukt glass ble ikke rengjort.
Dette bør tas tak i.

Romtips: Rom med havutsikt