“Super mat, også glutenfritt!”
Anmeldelse av Sakura Lofoten

Sakura Lofoten
Vurdert som nr. 6 av 22 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Kusina og jeg droppet innom dette stedet for middag. Kusina spiste kylling sathai, som hun sa var veldig god. Jeg spiste spesialtilpasset glutenfri sushi samt edamamebønner. Begge deler var helt nydelig!
Superhyggelig lokale og veldig trivelig betjening.

Takk, Ailiskh

Anmeldt 18. juli 2021

Sakura setter en ny standard i Svolvær.
Helt nydelig mat, og servicen er noe av det beste vi har fått i Svolvær. De ansatte er behagelige og oppmerksomme, og ikke minst smilende. Det er ryddig og rent i restaurant, og toalettene er innbydende, velduftende og rene. Atmosfæren er rett og slett tipp topp - det er vanskelig og ikke trives her! Anbefales på det sterkeste!

Takk, eeengen
Anmeldt 17. juli 2021

Utrolig hyggelig sted. God sushi og god service. Kommer gjerne tilbake ved en senere anledning. Anbefales!

Takk, LyraL16
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste hvis du er sulten, ønsker god sushi og hyggelig atmosfære. Personalet var behjelpelige med alle spørsmål om mat og drikke, hyggelig musikk og buffeten var variert og smakte fortreffelig!

Takk, StianP60
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Var her på en fredag og bestilte buffet. Helt perfekt sushi og godt utvalg. Prikken over i-en var personalet - god kunnskap om drikka og maten, og skikkelig hyggelige. Kommer gjerne tilbake hit!

Takk, J3843EEchristinah

Reisende som så på Sakura Lofoten, så også på

Har du vært i Sakura Lofoten? Del dine erfaringer!