“En magisk opplevelse”

Vurdert som nr. 1 av 21 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Sjømat
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: En av Lofotens mest populære restauranter. Vi serverer lokal og tradisjonsrik mat i omgivelser det er lett å trives i. Følelsen av å komme tilbake til mors kjøkken gir den unike stemningen vi er kjent for. Vi sesongvarierer menyene våre etter tilgangen på råvarer, og vi etterstreber å benytte oss av lokale leverandører.
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Ble møtt med et glimt i øye og en kjempeservice! Fikk bestilt mat og drikke med en gang, og ventetiden var nøyaktig så lang som den burde være. Når det gjelder maten, så spiste vi to varianter sild til forrett, lutefisk til hovedrett og multekrem til dessert. Kvaliteten på all mat og drikke savner sidestykke, og kan (eller rettere sagt MÅ) anbefales på det sterkeste. Er du i Svolvær så må du benytte sjansen til et eller flere besøk.

Takk, 806bength

Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat på Kjøkkene. God service, kvikk servering og hyggelig lokale. Kommer gledelig tilbake hit.

Takk, Carina B
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Første inntrykk veldig bra. God mottagelse av flinke servitører. Vi bestilte torsketunge, som nok ikke var det beste valget. Rene produkter, men veldig mye" gele" i torsketungene og poteter som minnet om vakumpakka poteter. Dessertene var veldig gode, rabarbrakkompott med rømme og salt karamell med krem.

Takk, kristinmelir
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Vi ble først møtt med uvanlig god service. Maten var fantastisk god, en smule dyr - men verdt det absolutt. Lokalet var veldig koselig, og vi hadde alt i alt en utrolig god opplevelse. Maten kom veldig raskt, det samme med drikken. Drinkene var også gode. Anbefales på det sterkeste. Lett en av de beste spisestedene i Svolvær.

Takk, Doxrud95
Anmeldt 9. september 2018

Nydelig bord i stilfullt og vakkert lokale med god atmosfære. Dyktige og imøtekommende kelnere som tok godt imot oss og sørget for at vi til enhver tid hadde det vi ønsket på bordet. Vi spiste torsketunger, anbefales! Desserten, rabarbragrøt, smakte himmelsk. Alt i alt en sjelden god matopplevelse. Vi kommer igjen!

Takk, brandskog

Reisende som så på Restaurant Kjøkkenet, så også på

Har du vært i Restaurant Kjøkkenet? Del dine erfaringer!