“Kjempe bra”

Vurdert som nr. 1 av 20 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Sjømat
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: En av Lofotens mest populære restauranter. Vi serverer lokal og tradisjonsrik mat i omgivelser det er lett å trives i. Følelsen av å komme tilbake til mors kjøkken gir den unike stemningen vi er kjent for. Vi sesongvarierer menyene våre etter tilgangen på råvarer, og vi etterstreber å benytte oss av lokale leverandører.
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med restauranten og ansatte. Kjempe koselig sted med fin atmosfære. De var flinke til å lage glutenfri mat og informerte om maten ifht gluten. Denne restauranten anbefales !

Takk, siljemartineb

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Ypperlig Restaurant i gammel stil med hyggelig personale. Spiste marinert kamskjell, kveite og rabarbrakompott og alt smakte nydelig. Populært så man må bestille bord.

1  Takk, NorunK
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat. Både hvalkjøtt, Boknafisk og tørrfisk var helt perfekt. Samme med biff og lammecarré. Og ikke minst rabarbrakompott. Anbefales virkelig !

Takk, 557annebrittl
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte bord i god tid grunnet situasjonen. Mottakelsen var koselig, og vi fikk et fint bord i hyggelige omgivelser. Maten var fantastisk! Inget å utsette på den. Takk for et herlig måltid.

Takk, torilr975
Anmeldt 2. juli 2020

Nydelig sted. Rolig atmosfære og topp service. Maten og servering var fortreffelig . Anbefales et besøk.

Takk, nilsenk2019

Reisende som så på Restaurant Kjøkkenet, så også på

Har du vært i Restaurant Kjøkkenet? Del dine erfaringer!