“Kjempe koselig restaurant.”

Vurdert som nr. 1 av 20 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Sjømat
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: En av Lofotens mest populære restauranter. Vi serverer lokal og tradisjonsrik mat i omgivelser det er lett å trives i. Følelsen av å komme tilbake til mors kjøkken gir den unike stemningen vi er kjent for. Vi sesongvarierer menyene våre etter tilgangen på råvarer, og vi etterstreber å benytte oss av lokale leverandører.
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe koselig restaurant. Skalldyrtallerekenen var god- men rotete anrettet. Veldig hyggelig betjening og alle var fornøyde med maten de kjøpe.

Takk, annev503

Anmeldt 29. juli 2020

Vi hadde en fantastisk aften med lofotmat av høyeste kvalitet. Godt vinkart. Veldig dyktige og hyggelige servitører. Anbefales på det varmeste. Koselig lokale. Tipp topp tommel opp, dette var knallbra

Takk, 452cathriner
Anmeldt 28. juli 2020

Lite lokale med få bord som er veldig koselig. Passe begrenset meny, med høy kvalitet på maten. Utmerket ,hyggelig og profesjonell service.Prisnivået i Svolvær er relativt høyt, så også her, men fornuftig vinliste Anbefales på det sterkeste, husk å bestille i god tid.

Takk, BardF_12
Anmeldt 27. juli 2020

Spiste en treretters med god vin til. Fantastisk mat, ypperlige råvarer og svært trivelig betjening som var faglært. Intimt, uformelt og svært hyggelige omgivelser og atmosfære.

Takk, Carina M
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og atmosfære. Anbefales på det sterkeste. Avslappet og gjennomført. God service. Vi kommer tilbake.

1  Takk, Jørn L

Reisende som så på Restaurant Kjøkkenet, så også på

Har du vært i Restaurant Kjøkkenet? Del dine erfaringer!