“Grei lokal mat”

Vurdert som nr. 1 av 20 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Sjømat
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: En av Lofotens mest populære restauranter. Vi serverer lokal og tradisjonsrik mat i omgivelser det er lett å trives i. Følelsen av å komme tilbake til mors kjøkken gir den unike stemningen vi er kjent for. Vi sesongvarierer menyene våre etter tilgangen på råvarer, og vi etterstreber å benytte oss av lokale leverandører.
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Jeg spiste tørrfisk med diverse grønnsaker som var ganske god. Mannen min spiste kokt torsk som ble servert med en diger bolle spekk og kokte poteter. Salt karamell til dessert var nydelig. Hadde håpet på noen flere alternativer i menyen. Det er lett å bli litt lei av fisk og hval etter noen dager i Lofoten. Hyggelig gammeldags lokale, men litt overdrevent at servitørene hadde på seg kostymer.

Takk, TrailBlazer464488

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte restauranten i juli 20. Bestilte skalldyrtallerken som svarte til våre høye forventninger! Medfølgende 1. Cru Chablis satt som et skudd til maten. Hyggelige og kompetente servitører bidro godt til det nydelige måltidet. Det gamle interiøret i restauranten ga et hjemmekoselig preg. Liten og intim restaurant med atmosfære! Anbefales!

1  Takk, roara278
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe koselig restaurant. Skalldyrtallerekenen var god- men rotete anrettet. Veldig hyggelig betjening og alle var fornøyde med maten de kjøpe.

Takk, annev503
Anmeldt 29. juli 2020

Vi hadde en fantastisk aften med lofotmat av høyeste kvalitet. Godt vinkart. Veldig dyktige og hyggelige servitører. Anbefales på det varmeste. Koselig lokale. Tipp topp tommel opp, dette var knallbra

Takk, 452cathriner
Anmeldt 28. juli 2020

Lite lokale med få bord som er veldig koselig. Passe begrenset meny, med høy kvalitet på maten. Utmerket ,hyggelig og profesjonell service.Prisnivået i Svolvær er relativt høyt, så også her, men fornuftig vinliste Anbefales på det sterkeste, husk å bestille i god tid.

Takk, BardF_12

Reisende som så på Restaurant Kjøkkenet, så også på

Har du vært i Restaurant Kjøkkenet? Del dine erfaringer!