“Intimt og hyggelig”

Vurdert som nr. 1 av 20 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Sjømat
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: En av Lofotens mest populære restauranter. Vi serverer lokal og tradisjonsrik mat i omgivelser det er lett å trives i. Følelsen av å komme tilbake til mors kjøkken gir den unike stemningen vi er kjent for. Vi sesongvarierer menyene våre etter tilgangen på råvarer, og vi etterstreber å benytte oss av lokale leverandører.
Anmeldt 11. august 2020

Vi var på restauranten 2 ganger. Første gangen spiste jeg en smakløs kveite, skuffende. Min mann spiste da boknafisk som var svært god. Andre gangen spiste vi derfor begge to boknafisk. Nydelig! God vinanbefaling.
Veldig hyggelig og hjemmekoselig atmosfære.
Det som trekker ned, er at vindu i restauranten står åpent til gårdsplassen og kloakk lukten siver inn. Lukter kloakk ved inngangsdøren også. Fra vinduene i restauranten ser vi rett på store søppelkasser.

1  Takk, Marsdama69

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Veldig God mat og god service, samt utmerket vinutvalg. De mer tradisjonelle rettene var litt kjedelige.

2  Takk, TomFronthM
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og så hyggelig og oppmerksom betjening. Et spisested på høyt nivå som alltid leverer og som er en sann fornøyelse å ha med venner.

Takk, EirikMoe
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Nydelig lokalmat fra Lofoten! Løvtynn carpaccio av hval smalte nydelig. Boknafisk med sprøstekt spekk og fantastisk hjemmelaget sennep. God tørrfisk med bacon og en deilig chablis til det hele. Anbefales!

Takk, GMFH
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, koselig vertskap og fint lokale! Kveita var veldig god, men boknafisken slo ikke helt an hos turistene. Dessertene var nydelige og anbefales på det varmeste.

Takk, helenewean

Reisende som så på Restaurant Kjøkkenet, så også på

Har du vært i Restaurant Kjøkkenet? Del dine erfaringer!