“Flott lokale, god mat som kanskje manglet det siste lille for topp score.”
Anmeldelse av Restaurant Kjøkkenet

Restaurant Kjøkkenet
Vurdert som nr. 1 av 21 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Sjømat
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: En av Lofotens mest populære restauranter. Vi serverer lokal og tradisjonsrik mat i omgivelser det er lett å trives i. Følelsen av å komme tilbake til mors kjøkken gir den unike stemningen vi er kjent for. Vi sesongvarierer menyene våre etter tilgangen på råvarer, og vi etterstreber å benytte oss av lokale leverandører.
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Flotte lokaler og hyggelig betjening. Maten var god, men hadde kanskje forventet et lite hakk opp med de prisene man har på maten. Vegetarretten var nydelig, boknafisken kunne nok fått litt mer salt og mer smak. Dessertene var fantastisk.

Takk, 725andersm

Anmeldt 21. juli 2021

Deilig mat og god drikke, betjeningen tok seg god tid og var hyggelige. Helt ok priser. Ingenting å utsette, vi kommer gjerne tilbake :)

Takk, Dansken123
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi var et par med ei datter på 1 år som besøkte Lofoten. Vi nekter å spise kun på Egon osv. bare fordi vi har fått barn og hadde hørt gode ting om denne restauranten. Det blir naturligvis litt lyd med en 1- åring, men det håndterte vi fint med snacks og bøker til henne. Servitrisen derimot sendte oss mange blikk hver gang datteren vår lagde lyd og ble tydelig generet
av dette. Klientellet var eldre+, men det betyr ikke at barnefamilier ikke skal være velkomne. Vi følte at servitrisen ødela vår opplevelse og glemte at man skal være imøtekommende ovenfor alle type mennesker og familier.

Takk, Tine T
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, og upåklagelig service. Veldig sjenerende musikk fra puben i samme bygg på grunn av åpne dører, og det var vanskelig å holde en samtale ved bordet. Dette var riktig nok en lørdags kveld, men likevel et minus.
Ellers top notch kvalitet over restauranten.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Thomas M
Anmeldt 16. juni 2021 via mobile enheter

Et absolutt hyggelig sted! Flotte lokaler og god mat er noen sikre suksessfaktorer. To kelnere jobbet i restauranten, og vi overhørte at nabobordet ble fortalt om en forrett som ikke sto i menyen. Fint at vi hørte det, for det ble glemt hos oss. Og akkurat den forretten var GOD - appelsinmarinerte kamskjell kan anbefales!
Maten var meget bra, lokalene flotte og bortsett fra den ene glippen var også betjeningen veldig påpasselig og tilstede uten å være påtrengende. En hyggelig aften for to!

1  Takk, Geir M

Reisende som så på Restaurant Kjøkkenet, så også på

Har du vært i Restaurant Kjøkkenet? Del dine erfaringer!