“Middag”

Vurdert som nr. 1 av 22 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Sjømat
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: En av Lofotens mest populære restauranter. Vi serverer lokal og tradisjonsrik mat i omgivelser det er lett å trives i. Følelsen av å komme tilbake til mors kjøkken gir den unike stemningen vi er kjent for. Vi sesongvarierer menyene våre etter tilgangen på råvarer, og vi etterstreber å benytte oss av lokale leverandører.
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Magisk atmosfære, nydelig mat og utsøkt service. Etter vår mening, beste restaurant i Svolvær. Anbefales på det sterkeste.

Takk, geirvidarg2014

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Da vi kom inn i lokalene var det som å komme 100 år tilbake i tid, skikkelig koselig.
Spiste 3 retter, alt var topp.
Et stort pluss var at det var mer enn nok fløtegratinerte poteter som kom i en stor bolle, sparte ikke på dette.
Perfekt biff.
Hyggelig kelnere, fin atmosfære.
Et sted å anbefale.

Takk, bj_rnrogerl
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat. Helt klart den beste restauranten i Svolvær. Fantastisk lokale, service og mat. Spiste kamskjell og kveite og har ikke noe å utsette på noe.

Takk, 723annek
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Flotte lokaler og hyggelig betjening. Maten var god, men hadde kanskje forventet et lite hakk opp med de prisene man har på maten. Vegetarretten var nydelig, boknafisken kunne nok fått litt mer salt og mer smak. Dessertene var fantastisk.

Takk, 725andersm
Anmeldt 21. juli 2021

Deilig mat og god drikke, betjeningen tok seg god tid og var hyggelige. Helt ok priser. Ingenting å utsette, vi kommer gjerne tilbake :)

Takk, Dansken123

Reisende som så på Restaurant Kjøkkenet, så også på

Har du vært i Restaurant Kjøkkenet? Del dine erfaringer!