“Nydelig sjømat”

Vurdert som nr. 1 av 22 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Sjømat
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: En av Lofotens mest populære restauranter. Vi serverer lokal og tradisjonsrik mat i omgivelser det er lett å trives i. Følelsen av å komme tilbake til mors kjøkken gir den unike stemningen vi er kjent for. Vi sesongvarierer menyene våre etter tilgangen på råvarer, og vi etterstreber å benytte oss av lokale leverandører.
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Delte en lun skalldyr tallerken med kammskjell til forrett. Magisk

Koselig gammelt lokale og veldig bra service.
Anbefales!

Takk, Runovic90
Oddrun G, Markedsføring på Restaurant Kjøkkenet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2021

Tusen takk for besøket og for den fine tilbakemeldingen! Vi håper dere snart blir å se hos oss igjen!

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Vi ønsket å avslutte ferien med en matopplevelse i Lofoten. Her fikk vi det vi hadde drømt om. Det første man legger merke til er atmosfære. Vakrere kan det nesten ikke bli. Bygget og interiør gir en opplevelse av å være i en annen tidsalder fra a til å. Super vennlig service og fantastisk lokal mat.

Takk, 30kjetilw

Tusen takk for besøket og tilbakemeldingen - vi ønsker hjertelig velkommen tilbake til Lofoten og Anker Brygge!

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Vi avsluttet vårt opphold i Lofoten med en helaften på Kjøkkenet og i Baren. Sjarmerende lokaler, hyggelig og imøtekommende personale, nydelig mat og superservice. Kan absolutt anbefales - husk bare å bestille bord

1  Takk, 789gryf

Tusen takk og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

En helt fantastisk opplevelse, god mat og god service. Vi er så heldig at vi fikk bord i morgen også.
Gleder oss masse. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Takk, SiriR15

Så hyggelig - tusen takk!

Anmeldt 3. august 2021

Alle servitørene var imøtekommende med et smil! Og maten var fantastisk! Håpe alle som kommer på besøk til Svolvær, tar å ringe og bestiller seg et bord her! 10/10 på mat og service! Fantastisk besøk!

1  Takk, kimandr_p2021

Tusen takk for besøket og for at dere tok tid til å gi en tilbakemelding! Vi håper dere tar turen igjen hit snart!

Reisende som så på Restaurant Kjøkkenet, så også på

Har du vært i Restaurant Kjøkkenet? Del dine erfaringer!