“Beste middagen”

Vurdert som nr. 1 av 21 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Sjømat
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: En av Lofotens mest populære restauranter. Vi serverer lokal og tradisjonsrik mat i omgivelser det er lett å trives i. Følelsen av å komme tilbake til mors kjøkken gir den unike stemningen vi er kjent for. Vi sesongvarierer menyene våre etter tilgangen på råvarer, og vi etterstreber å benytte oss av lokale leverandører.
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Spiste kveite som var nydelig tilberedt. Stor posjon med mye potet og grønnsaker . Nydelig dessert. Veldig god service. Beste måltidet jeg har spist i Lofoten!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Passport41795638574
Oddrun G, Markedsføring på Restaurant Kjøkkenet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2021

Tusen takk for hyggelig besøk og velkommen igjen når det skulle være!

Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Koselig liten plass. Vi spiste forrett, hovedrett og dessert. Alt smakte nydelig for begge to. Anbefales. Husk å booke bord

Dato for besøk: september 2021
Takk, 849rikkeh

Takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Har besøkt denne restauranten en rekke ganger. Topp service og nydelig mat. I tillegg finner de alltid løsninger for ønsker som er utenfor menyen. Bør oppleves!

Takk, kirstenbirk

Tusen takk for besøket og for din fine tilbakemelding! Vi håper du/dere tar turen igjen riktig snart

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Delte en lun skalldyr tallerken med kammskjell til forrett. Magisk

Koselig gammelt lokale og veldig bra service.
Anbefales!

Takk, Runovic90

Tusen takk for besøket og for den fine tilbakemeldingen! Vi håper dere snart blir å se hos oss igjen!

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Vi ønsket å avslutte ferien med en matopplevelse i Lofoten. Her fikk vi det vi hadde drømt om. Det første man legger merke til er atmosfære. Vakrere kan det nesten ikke bli. Bygget og interiør gir en opplevelse av å være i en annen tidsalder fra a til å. Super vennlig service og fantastisk lokal mat.

Takk, 30kjetilw

Tusen takk for besøket og tilbakemeldingen - vi ønsker hjertelig velkommen tilbake til Lofoten og Anker Brygge!

Reisende som så på Restaurant Kjøkkenet, så også på

Har du vært i Restaurant Kjøkkenet? Del dine erfaringer!