“Autentisk rorbumiljø nær sentrum”
Anmeldelse av Svinøya Rorbuer

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Svinøya Rorbuer
Anmeldt 8 juli 2014

Romslige rorbuer der du kan kjenne lukta av sjø og gammelt treverk. Rent og hyggelig både inne og ute. Ligger helt inne i Svolvær sentrum med fiskebruk rett ved siden av. Stor forskjell på beliggenhet og solforhold for rorbuene. Ikke noen gode forhold for fiske fra land på Svinøya.

Romtips: Hytte 20 er veldig bra! Sol på brygga utenfir hele dagen.
Se flere romtips
  • Opphold: juli 2014, reiste med familie
Takk, Mortilto

Anmeldt 21 mai 2014

Hvis du tenker på å reise til Lofoten så velg Svinøya Rorbuer. Her får du lokal historie blandet med moderne løsninger. En vandretur i Bergs rike er en opplevelse ,fra eget mausoleum til et flott galleri med " Trollfjordslaget" som en egen perle. Betjeningen er proffe men også fantastiske mennesker.

Opphold: september 2013, reiste med venner
Takk, Steinar K
Anmeldt 2 september 2013

Hyggelig å bo i rorbue på svinøya, rorbuene er godt vedlikeholdt og god plass.
Rent og pent i leilhgheten.
Restauranten er ikke av samme nivå, kjedlig mat og et vinkart der alt var så og si utsolgt.
Litt rotet service i restauranten, men de tar igjen på sjarmen

• Opphold: juli 2013, reiste med familie
Takk, Oslohawk
Anmeldt 1 mars 2013

Har bodd noen ganger på Svinøya Rorbuer, denne gangen valgte vi å bo på rorbusuitene på Vesterøen - ytterst på Svinøya med utsikt til hele Svolvær havn. Rorbua var god og varm når vi kom frem 23 på mandags kveld, veldig gode senger, god plass - en perfekt start på en flott uke i lofoten. Når vi nå har sjekket ut, sitter vi igjen med et kjempeinntrykk av Svinøya Rorbuer - god service og hyggelig betjening - vi gleder oss til å komme tilbake!

PS! Prøv restauranten, Børsen Spiseri som er lokalisert sammen med resepsjonen - det er en smaksopplevelse!

• Opphold: februar 2013, reiste på forretningsreise
Takk, Ekaars
Denne anmeldelsen ble oversatt fra English. Vis original
Anmeldt 9 januar 2013

Lofoten-øyene og fantastiske Svinøya Rorbuer er en flott base for å oppleve det beste fra øyene. Vi bodde her for en kort ferie, og likte virkelig rorbua vår, som hadde to soverom og kjøkken/oppholdsrom. Oppholdet var i januar, så vi var litt bekymret over kulden, men uten grunn, rorbua var god og varm, perfekt etter noen timer med å jakte på nordlyset. Jeg vil definitivt anbefale Svinøya som et flott sted å bo, bra rengjort, enkelt og varmt innkvarteringssted på sitt beste.

1  Takk, Penfoldio
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på English på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Svolvær
0,7 km unna
Nyvågar Rorbuhotell
Nr. 2 av 25 i Vågan
135 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Svinøya Rorbuer? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Svinøya Rorbuer

Adresse: Gunnar Bergs vei 2, Svolvær 8300, Norge
Beliggenhet: Norge > Nord-Norge > Nordland > Lofoten > Vågan > Svolvær
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Tekjøkken Restaurant Suiter
Hotellstil:
Nr. 1 av 7 temaovernatting i Svolvær
Prisnivå: kr 1 008 - kr 3 131 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Svinøya Rorbuer 3*
Antall rom: 56
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Velkommen til Svolvær og Svinøya Rorbuer | Åpent hele året Vi er totalleverandør innen overnatting, bespisning og rike naturopplevelser med en sentral beliggenhet i Svolvær havn. Rorbuene er idyllisk plassert mellom fiskemottak, brygger, fiskehjeller og gammel lokal bebyggelse. Et lite Lofoten i miniatyr, men med kort vei til både fly, båt og bussholdeplass. Her har du storhavet på den ene siden og dramatiske lofotfjell på den andre.Vi tilbyr pakkeløsninger til bedrifter, grupper og individuelle med aktiviteter og overnatting i originale rorbuer og nybygde rorbu -og hotellsuiter. Vi har flotte konferansefasiliteter og vår restaurant Børsen Spiseri serverer lokal og kortreist mat. Med vår lokale tilhørighet, kunnskap, nettverk og erfaring leverer vi opplevelser og aktiviteter i verdensklasse og minner for livet. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com slik at du trygt kan bestille fra Svinøya Rorbuer. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Svinoya Rorbuer Hotel Svolvaer

Er dette din oppføring på TripAdvisor?