Vi støtter følgende nettlesere:

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Svinøya Rorbuer
Bergen, Norge
27 anmeldelser
12 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“Ytterst sjarmerende”
5 av 5 bobler Anmeldt 21 januar 2016 via mobile enheter

Vi var her i januar. Fint stille vær (litt skyer). Svolvær er magisk og med snø var det en helt egen verden.

Rorbuene er moderne og godt utstyrt. Super service ved booking og under oppholdet. De har også en restaurant, Børsen, med nydelig mat.

Anbefales!

• Plassering
    4 av 5 bobler
    4 av 5 bobler
    4,5 av 5 bobler
Tips fra reisende hjelper deg med å velge riktig rom.   Romtips (3)
Dato | Rangering
33 anmeldelser
12 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 15 nyttige stemmer
4 av 5 bobler Anmeldt 6 desember 2015 via mobile enheter

En natt på rorbua i forbindelse med førjuls tur til Svolvær ble en fin opplevelse. Beliggenheten er som påpekt av mange, god. Rorbua kunne kanskje hatt litt mer behagelig møblement, men samtidig er det ei rorbu og ikke ett "koserom". Sengeplass til fire, og sitteplass både ved spisebord og i salong likeså. 19 tommer tv følte vi nok alle at var litt smått ift dagens vaner. Vi lagde både middag og frokost uten å komme over vesentlige mangler på kjøkkenet. Var ei helg med mye regn og tåke, så effekten av omgivelsene forsvant litt, men til tross for det var det altså ett minneverdig rorbu-besøk.

Bodde desember 2015, reiste med familie
1 Takk, backpack-from-norway
1 anmeldelse
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
5 av 5 bobler Anmeldt 16 november 2015

Bodde 2 netter på Svinøya rorbuer i november. Rorbuene fremstår som kanskje noe av de aller ypperste man kan få i Lofoten. Utsikten er fantastisk, enten du vil se på Nordlyset eller soloppgangen.
Rorbu Standarden er utmerket, med god plass og gode senger, og rorbuen hadde til og med egen Sauna.
Restauranten Børsen ligger rett i Nærheten, og byr på et ypperlig og EKTE lofot - måltid!

Rett og slett Prima Vare!

• Bodde november 2015, reiste med familie
7 anmeldelser
4 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nyttige stemmer
5 av 5 bobler Anmeldt 18 oktober 2015 via mobile enheter

Fantastisk flotte rorbuer med god plass og nytt og flott interiør. Fint utgangspunkt for masse aktiviteter både til lands og til vanns. Fantastisk mat og hyggelig betjening på Børsen spiseri bare et minutt unna. Anbefales både for familier, venner og som sted for firmaturer

Bodde oktober 2015, reiste på forretningsreise
5 Takk, Heutah
Sortland, Norge
62 anmeldelser
27 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 25 nyttige stemmer
4 av 5 bobler Anmeldt 9 september 2015

Fine rorbuer som er ganske moderne til tross for at "skallet" er gammelt. Vi leide en rorbu med 2 soverom, sengene var gode og rorbua hadde greit med utstyr for matlaging selv om vi kun lagde kaffe og spiste frokost der.

Rorbuene ligger nesten ut mot storhavet, blant lokal bebyggelse og i fjæresteinene. Pittoresk og autentisk, man kan ane hvordan det var for flere tiår siden selv om de nok er pusset opp for å tåle dagens krav til standard.

• Bodde september 2015, reiste med venner
    • 4 av 5 bobler
      Sted
    • 4 av 5 bobler
      Renslighet
    • 3 av 5 bobler
      Service
Takk, Petter L
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Svolvær
6.1 km unna
Vestfjord Hotell
Nr. 4 av 7 i Svolvær
3.5 av 5 bobler 69 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Svinøya Rorbuer? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Svinøya Rorbuer

Sted: Svinøya Rorbuer
Adresse: Gunnar Bergs vei 2, Svolvær 8300, Norge
Beliggenhet: Norge > Nord-Norge > Nordland > Lofoten > Vågan > Svolvær
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Tekjøkken Restaurant Suiter
Hotellstil:
Nr. 1 av 6 temaovernatting i Svolvær
Prisklasse (basert på gjennomsnittspriser): kr 1 060 - kr 3 782
Hotellklasse:3 stjerne — Svinøya Rorbuer 3*
Antall rom: 56
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Velkommen til Svolvær og Svinøya Rorbuer | Åpent hele året Vi er totalleverandør innen overnatting, bespisning og rike naturopplevelser med en sentral beliggenhet i Svolvær havn. Rorbuene er idyllisk plassert mellom fiskemottak, brygger, fiskehjeller og gammel lokal bebyggelse. Et lite Lofoten i miniatyr, men med kort vei til både fly, båt og bussholdeplass. Her har du storhavet på den ene siden og dramatiske lofotfjell på den andre.Vi tilbyr pakkeløsninger til bedrifter, grupper og individuelle med aktiviteter og overnatting i originale rorbuer og nybygde rorbu -og hotellsuiter. Vi har flotte konferansefasiliteter og vår restaurant Børsen Spiseri serverer lokal og kortreist mat. Med vår lokale tilhørighet, kunnskap, nettverk og erfaring leverer vi opplevelser og aktiviteter i verdensklasse og minner for livet. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com og Priceline slik at du trygt kan bestille fra Svinøya Rorbuer. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Svinoya Rorbuer Hotel Svolvaer

Er dette din oppføring på TripAdvisor?