“verneverdige rorbu”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Svinøya Rorbuer
Anmeldt 26 mars 2016

veldig fornøyd med rorbua vi fikk, var heldig med plasseringen som er spredt utover Svinøya. Børsen er en fin restaurant men liten variasjon på menyen og ikke helt heldig service i forhold til prisen.
Koselig å vandre tur til statuen av fiskekona, rolig og fine omgivelser i sjøkanten. Ikke alle rorbuer har veranda eller uteplass.
noen rorbuer lå litt nært fiskehjellene fulle av torsk og pådrar seg autentisk fiskelukt :)

• Opphold: mars 2016, reiste med familie
Takk, puttiplott

Anmeldt 21 januar 2016 via mobile enheter

Vi var her i januar. Fint stille vær (litt skyer). Svolvær er magisk og med snø var det en helt egen verden.

Rorbuene er moderne og godt utstyrt. Super service ved booking og under oppholdet. De har også en restaurant, Børsen, med nydelig mat.

Anbefales!

Opphold: januar 2016, reiste på forretningsreise
1  Takk, NordicBergen_Norge
Anmeldt 6 desember 2015 via mobile enheter

En natt på rorbua i forbindelse med førjuls tur til Svolvær ble en fin opplevelse. Beliggenheten er som påpekt av mange, god. Rorbua kunne kanskje hatt litt mer behagelig møblement, men samtidig er det ei rorbu og ikke ett "koserom". Sengeplass til fire, og sitteplass både ved spisebord og i salong likeså. 19 tommer tv følte vi nok alle at var litt smått ift dagens vaner. Vi lagde både middag og frokost uten å komme over vesentlige mangler på kjøkkenet. Var ei helg med mye regn og tåke, så effekten av omgivelsene forsvant litt, men til tross for det var det altså ett minneverdig rorbu-besøk.

Opphold: desember 2015, reiste med familie
1  Takk, backpack-from-norway
Anmeldt 16 november 2015

Bodde 2 netter på Svinøya rorbuer i november. Rorbuene fremstår som kanskje noe av de aller ypperste man kan få i Lofoten. Utsikten er fantastisk, enten du vil se på Nordlyset eller soloppgangen.
Rorbu Standarden er utmerket, med god plass og gode senger, og rorbuen hadde til og med egen Sauna.
Restauranten Børsen ligger rett i Nærheten, og byr på et ypperlig og EKTE lofot - måltid!

Rett og slett Prima Vare!

• Opphold: november 2015, reiste med familie
2  Takk, Jim O
Anmeldt 18 oktober 2015 via mobile enheter

Fantastisk flotte rorbuer med god plass og nytt og flott interiør. Fint utgangspunkt for masse aktiviteter både til lands og til vanns. Fantastisk mat og hyggelig betjening på Børsen spiseri bare et minutt unna. Anbefales både for familier, venner og som sted for firmaturer

Opphold: oktober 2015, reiste på forretningsreise
5  Takk, Heutah
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Svolvær
0,7 km unna
Nyvågar Rorbuhotell
Nr. 2 av 25 i Vågan
135 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Svinøya Rorbuer? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Svinøya Rorbuer

Adresse: Gunnar Bergs vei 2, Svolvær 8300, Norge
Beliggenhet: Norge > Nord-Norge > Nordland > Lofoten > Vågan > Svolvær
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Tekjøkken Restaurant Suiter
Hotellstil:
Nr. 1 av 7 temaovernatting i Svolvær
Prisnivå: kr 998 - kr 3 160 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Svinøya Rorbuer 3*
Antall rom: 56
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Velkommen til Svolvær og Svinøya Rorbuer | Åpent hele året Vi er totalleverandør innen overnatting, bespisning og rike naturopplevelser med en sentral beliggenhet i Svolvær havn. Rorbuene er idyllisk plassert mellom fiskemottak, brygger, fiskehjeller og gammel lokal bebyggelse. Et lite Lofoten i miniatyr, men med kort vei til både fly, båt og bussholdeplass. Her har du storhavet på den ene siden og dramatiske lofotfjell på den andre.Vi tilbyr pakkeløsninger til bedrifter, grupper og individuelle med aktiviteter og overnatting i originale rorbuer og nybygde rorbu -og hotellsuiter. Vi har flotte konferansefasiliteter og vår restaurant Børsen Spiseri serverer lokal og kortreist mat. Med vår lokale tilhørighet, kunnskap, nettverk og erfaring leverer vi opplevelser og aktiviteter i verdensklasse og minner for livet. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com slik at du trygt kan bestille fra Svinøya Rorbuer. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Svinoya Rorbuer Hotel Svolvaer

Er dette din oppføring på TripAdvisor?