Vi støtter følgende nettlesere:

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Svinøya Rorbuer
Oslo, Norge
9 anmeldelser
4 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“Tur med kollegaer”
4 av 5 bobler Anmeldt 13 juni 2016

Greit familiested om du er typen som velger selfcatering i huset eller kroen for veldig god mat.

Frisk gangavstand til sentrum, ligger rett ved sjøen, utrolig mange fotomotiver like utenfor døra. Hurtigruta har anløp få meter fra, inne i Svolvær havn.

Det er "suiter" tilgjengelig selv om det bare er hytter som er oppgradert. Noen inneholder sauna, f.eks. mens andre buer er gamle og har beholdt sjelen.

Romtips: Buer i alle typer kategorier
Se flere romtips

• Plassering
    4 av 5 bobler
    4 av 5 bobler
    4,5 av 5 bobler
Tips fra reisende hjelper deg med å velge riktig rom.   Romtips (3)
Dato | Rangering
25 anmeldelser
9 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nyttige stemmer
5 av 5 bobler Anmeldt 26 mars 2016

veldig fornøyd med rorbua vi fikk, var heldig med plasseringen som er spredt utover Svinøya. Børsen er en fin restaurant men liten variasjon på menyen og ikke helt heldig service i forhold til prisen.
Koselig å vandre tur til statuen av fiskekona, rolig og fine omgivelser i sjøkanten. Ikke alle rorbuer har veranda eller uteplass.
noen rorbuer lå litt nært fiskehjellene fulle av torsk og pådrar seg autentisk fiskelukt :)

• Bodde mars 2016, reiste med familie
27 anmeldelser
12 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
5 av 5 bobler Anmeldt 21 januar 2016 via mobile enheter

Vi var her i januar. Fint stille vær (litt skyer). Svolvær er magisk og med snø var det en helt egen verden.

Rorbuene er moderne og godt utstyrt. Super service ved booking og under oppholdet. De har også en restaurant, Børsen, med nydelig mat.

Anbefales!

Bodde januar 2016, reiste på forretningsreise
1 Takk, NordicBergen_Norge
33 anmeldelser
12 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 15 nyttige stemmer
4 av 5 bobler Anmeldt 6 desember 2015 via mobile enheter

En natt på rorbua i forbindelse med førjuls tur til Svolvær ble en fin opplevelse. Beliggenheten er som påpekt av mange, god. Rorbua kunne kanskje hatt litt mer behagelig møblement, men samtidig er det ei rorbu og ikke ett "koserom". Sengeplass til fire, og sitteplass både ved spisebord og i salong likeså. 19 tommer tv følte vi nok alle at var litt smått ift dagens vaner. Vi lagde både middag og frokost uten å komme over vesentlige mangler på kjøkkenet. Var ei helg med mye regn og tåke, så effekten av omgivelsene forsvant litt, men til tross for det var det altså ett minneverdig rorbu-besøk.

Bodde desember 2015, reiste med familie
1 Takk, backpack-from-norway
1 anmeldelse
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
5 av 5 bobler Anmeldt 16 november 2015

Bodde 2 netter på Svinøya rorbuer i november. Rorbuene fremstår som kanskje noe av de aller ypperste man kan få i Lofoten. Utsikten er fantastisk, enten du vil se på Nordlyset eller soloppgangen.
Rorbu Standarden er utmerket, med god plass og gode senger, og rorbuen hadde til og med egen Sauna.
Restauranten Børsen ligger rett i Nærheten, og byr på et ypperlig og EKTE lofot - måltid!

Rett og slett Prima Vare!

• Bodde november 2015, reiste med familie
      Sted
      Sovekvalitet
2 Takk, Jim O
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Svolvær
0.3 km unna
Vestfjord Hotell
Nr. 4 av 7 i Svolvær
3.5 av 5 bobler 69 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Svinøya Rorbuer? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Svinøya Rorbuer

Sted: Svinøya Rorbuer
Adresse: Gunnar Bergs vei 2, Svolvær 8300, Norge
Beliggenhet: Norge > Nord-Norge > Nordland > Lofoten > Vågan > Svolvær
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Tekjøkken Restaurant Suiter
Hotellstil:
Nr. 1 av 6 temaovernatting i Svolvær
Prisklasse (basert på gjennomsnittspriser): kr 1 063 - kr 3 554
Hotellklasse:3 stjerne — Svinøya Rorbuer 3*
Antall rom: 56
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Velkommen til Svolvær og Svinøya Rorbuer | Åpent hele året Vi er totalleverandør innen overnatting, bespisning og rike naturopplevelser med en sentral beliggenhet i Svolvær havn. Rorbuene er idyllisk plassert mellom fiskemottak, brygger, fiskehjeller og gammel lokal bebyggelse. Et lite Lofoten i miniatyr, men med kort vei til både fly, båt og bussholdeplass. Her har du storhavet på den ene siden og dramatiske lofotfjell på den andre.Vi tilbyr pakkeløsninger til bedrifter, grupper og individuelle med aktiviteter og overnatting i originale rorbuer og nybygde rorbu -og hotellsuiter. Vi har flotte konferansefasiliteter og vår restaurant Børsen Spiseri serverer lokal og kortreist mat. Med vår lokale tilhørighet, kunnskap, nettverk og erfaring leverer vi opplevelser og aktiviteter i verdensklasse og minner for livet. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com og Priceline slik at du trygt kan bestille fra Svinøya Rorbuer. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Svinoya Rorbuer Hotel Svolvaer

Er dette din oppføring på TripAdvisor?