Vi støtter følgende nettlesere:

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Svinøya Rorbuer
114 anmeldelser
27 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nyttige stemmer
“Fine rorbuer”
4 av 5 bobler Anmeldt 9 august 2016

Dette er et meget godt alternativ til hotellene i Svolvær. Ligger vakkert til med fin utsikt over til byen og landskapet rundt. Bra med parkeringsplass. Fine og praktiske rorbuer. Vi var utenfor sesong og fikk frokost servert på døren, veldig bra innhold.

• Bodde april 2016, reiste som et par

• Plassering
    4 av 5 bobler
    4 av 5 bobler
    4,5 av 5 bobler
Tips fra reisende hjelper deg med å velge riktig rom.   Romtips (3)
Dato | Rangering
75 anmeldelser
18 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 nyttige stemmer
4 av 5 bobler Anmeldt 5 juli 2016

Vi var to vennepar på besøk med barn.

Rorbu var veldig flott med god romløsning og alle hjelpemidler vi trengte.
Uteplass var super.
Renhold helt topp.
Sengene var nydelige, vi sov helt fantastisk.

Det er støy fra måker om natten, men dette er en del av lofoten pakken.

Området var stille og rolig og det var behagelig og trygt.
Det som trekker ned var at nøkkel manglet på bad og soverom. En vask på bad var nesten tett.

Konklusjon: Her kommer vi tilbake.

Jeg trodde prisen var høy før jeg kom dit, men etter å ha sett hva vi fikk for pengene, så var pris helt ok.

Det fine med å bo her er at du er litt unna sentrum, men det er likevel så nært at du kan gå til sentrum.

• Bodde juli 2016, reiste med venner
9 anmeldelser
4 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
4 av 5 bobler Anmeldt 13 juni 2016

Greit familiested om du er typen som velger selfcatering i huset eller kroen for veldig god mat.

Frisk gangavstand til sentrum, ligger rett ved sjøen, utrolig mange fotomotiver like utenfor døra. Hurtigruta har anløp få meter fra, inne i Svolvær havn.

Det er "suiter" tilgjengelig selv om det bare er hytter som er oppgradert. Noen inneholder sauna, f.eks. mens andre buer er gamle og har beholdt sjelen.

Romtips: Buer i alle typer kategorier
Se flere romtips
25 anmeldelser
9 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nyttige stemmer
5 av 5 bobler Anmeldt 26 mars 2016

veldig fornøyd med rorbua vi fikk, var heldig med plasseringen som er spredt utover Svinøya. Børsen er en fin restaurant men liten variasjon på menyen og ikke helt heldig service i forhold til prisen.
Koselig å vandre tur til statuen av fiskekona, rolig og fine omgivelser i sjøkanten. Ikke alle rorbuer har veranda eller uteplass.
noen rorbuer lå litt nært fiskehjellene fulle av torsk og pådrar seg autentisk fiskelukt :)

• Bodde mars 2016, reiste med familie
27 anmeldelser
12 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
5 av 5 bobler Anmeldt 21 januar 2016 via mobile enheter

Vi var her i januar. Fint stille vær (litt skyer). Svolvær er magisk og med snø var det en helt egen verden.

Rorbuene er moderne og godt utstyrt. Super service ved booking og under oppholdet. De har også en restaurant, Børsen, med nydelig mat.

Anbefales!

Bodde januar 2016, reiste på forretningsreise
1 Takk, NordicBergen_Norge
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Svolvær
0.3 km unna
Vestfjord Hotell
Nr. 4 av 7 i Svolvær
3.5 av 5 bobler 69 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Svinøya Rorbuer? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Svinøya Rorbuer

Sted: Svinøya Rorbuer
Adresse: Gunnar Bergs vei 2, Svolvær 8300, Norge
Beliggenhet: Norge > Nord-Norge > Nordland > Lofoten > Vågan > Svolvær
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Tekjøkken Restaurant Suiter
Hotellstil:
Nr. 1 av 6 temaovernatting i Svolvær
Prisklasse (basert på gjennomsnittspriser): kr 1 063 - kr 3 554
Hotellklasse:3 stjerne — Svinøya Rorbuer 3*
Antall rom: 56
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Velkommen til Svolvær og Svinøya Rorbuer | Åpent hele året Vi er totalleverandør innen overnatting, bespisning og rike naturopplevelser med en sentral beliggenhet i Svolvær havn. Rorbuene er idyllisk plassert mellom fiskemottak, brygger, fiskehjeller og gammel lokal bebyggelse. Et lite Lofoten i miniatyr, men med kort vei til både fly, båt og bussholdeplass. Her har du storhavet på den ene siden og dramatiske lofotfjell på den andre.Vi tilbyr pakkeløsninger til bedrifter, grupper og individuelle med aktiviteter og overnatting i originale rorbuer og nybygde rorbu -og hotellsuiter. Vi har flotte konferansefasiliteter og vår restaurant Børsen Spiseri serverer lokal og kortreist mat. Med vår lokale tilhørighet, kunnskap, nettverk og erfaring leverer vi opplevelser og aktiviteter i verdensklasse og minner for livet. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Priceline og Booking.com slik at du trygt kan bestille fra Svinøya Rorbuer. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Svinoya Rorbuer Hotel Svolvaer

Er dette din oppføring på TripAdvisor?