“Lofoten”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Svinøya Rorbuer
Anmeldt 13 mars 2017 via mobile enheter

Fantastisk sted. Et folkeslag i særklasse. Havrafting i Rib til Trollfjorden. Havfiske. En natur som tar pusten fra en. Må oppleves "live". Det går ikke an å beskrive med ord. Dette må være et av norges vakreste steder. Opplevde 3 årstider på 4 dager.

Opphold: april 2016, reiste med venner
Takk, Per G

Anmeldt 18 januar 2017 via mobile enheter

Kom sent om kvelden og fikk ei stor Rorbu med 4 gode senger, flott bad. Kjøkkenet velutstyrt med alt du trenger. Pent og rent. Stue med god sofa og TV. Anbefales. Selvfølgelig litt bølgeskvulp på yttersida. Kort veg til sentrum.

Opphold: juni 2016, reiste med familie
Takk, Morol
Anmeldt 24 august 2016

Vi var 11 stk som reiste sammen og hadde to store rorbuer. De hadde alt vi trenkte av fasiliteter. Til frokost var vi alle 11 samlet i den ene rorbuen og vi hadde god plass. Flotte terasser var der ogå som vi koste oss på om kveldene etter vi hadde spist middag. Det var et stort og fint kjøkken der som vi kunne ha benyttet til å lage oss mat. Senge plass til minst 6 stk i hver rorbu.

Romtips: Flott utsikt fra store rorbuer nede ved sjøen som vender ut mot Svolvær sentrum.
Se flere romtips
  • Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, birthe2016
Anmeldt 9 august 2016

Dette er et meget godt alternativ til hotellene i Svolvær. Ligger vakkert til med fin utsikt over til byen og landskapet rundt. Bra med parkeringsplass. Fine og praktiske rorbuer. Vi var utenfor sesong og fikk frokost servert på døren, veldig bra innhold.

• Opphold: april 2016, reiste som et par
1  Takk, Jannecke J
Anmeldt 5 juli 2016

Vi var to vennepar på besøk med barn.

Rorbu var veldig flott med god romløsning og alle hjelpemidler vi trengte.
Uteplass var super.
Renhold helt topp.
Sengene var nydelige, vi sov helt fantastisk.

Det er støy fra måker om natten, men dette er en del av lofoten pakken.

Området var stille og rolig og det var behagelig og trygt.
Det som trekker ned var at nøkkel manglet på bad og soverom. En vask på bad var nesten tett.

Konklusjon: Her kommer vi tilbake.

Jeg trodde prisen var høy før jeg kom dit, men etter å ha sett hva vi fikk for pengene, så var pris helt ok.

Det fine med å bo her er at du er litt unna sentrum, men det er likevel så nært at du kan gå til sentrum.

• Opphold: juli 2016, reiste med venner
Takk, John Håkon A
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Svolvær
0,7 km unna
Nyvågar Rorbuhotell
Nr. 2 av 25 i Vågan
135 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Svinøya Rorbuer? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Svinøya Rorbuer

Adresse: Gunnar Bergs vei 2, Svolvær 8300, Norge
Beliggenhet: Norge > Nord-Norge > Nordland > Lofoten > Vågan > Svolvær
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Tekjøkken Restaurant Suiter
Hotellstil:
Nr. 1 av 7 temaovernatting i Svolvær
Prisnivå: kr 995 - kr 3 110 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Svinøya Rorbuer 3*
Antall rom: 56
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Velkommen til Svolvær og Svinøya Rorbuer | Åpent hele året Vi er totalleverandør innen overnatting, bespisning og rike naturopplevelser med en sentral beliggenhet i Svolvær havn. Rorbuene er idyllisk plassert mellom fiskemottak, brygger, fiskehjeller og gammel lokal bebyggelse. Et lite Lofoten i miniatyr, men med kort vei til både fly, båt og bussholdeplass. Her har du storhavet på den ene siden og dramatiske lofotfjell på den andre.Vi tilbyr pakkeløsninger til bedrifter, grupper og individuelle med aktiviteter og overnatting i originale rorbuer og nybygde rorbu -og hotellsuiter. Vi har flotte konferansefasiliteter og vår restaurant Børsen Spiseri serverer lokal og kortreist mat. Med vår lokale tilhørighet, kunnskap, nettverk og erfaring leverer vi opplevelser og aktiviteter i verdensklasse og minner for livet. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com slik at du trygt kan bestille fra Svinøya Rorbuer. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Svinoya Rorbuer Hotel Svolvaer

Er dette din oppføring på TripAdvisor?