Anmeldt 14. januar 2018 via mobile enheter

Helgetur til Svinøya rorbuer. Vi fikk rorbu nr 67 som var helt super. Det var alt man trengte for å ha det bra. Gode senger og det var ryddig og rent. Veldig hyggelig personale. Et mikroskopisk minus for manglende tv kanaler som tv 3. Men ingen krise. Ok wifi. Fantastiske omgivelser rundt rorbua.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Toreinar2015
Anmeldt 14. januar 2018 via mobile enheter

Vi hadde en av de store Rorbuene med fire soverom. Flott utstyrte rorbuer med terrasse rett ut i vannet. Nydelig utsikt! Resepsjonen hjalp oss med alt fra havfiske til gode restauranter. Vi hadde en fantastisk tur. Tusen takk!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Line A
Anmeldt 12. januar 2018

Fikk ei kjempeflott rorbu, nesten ute i vannet. Utrolig behagelig og fint. Dette er bedre enn hotel. Kunne kose meg meg selvlaget mat, hele helgen til ende. Hyggelig og hjelpsom betjening, og en flott restaurant tilknyttet anlegget, trekker jo ikke ned heller.
Kommer gjerne tilbake hit. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: januar 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Reidar H
Anmeldt 16. november 2017 via mobile enheter

Lugger fint til på Svinøya. Liten rusletur over broen ca 1 km så er du i Svolvær sentrum.
Rorbua vi lånte lå på en bakketopp. Fin utsikt utover storhavet på den ene siden og Svolvær sentrum på den andre siden. Godt utstyrte rorbuer med alt du trenger.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, ritjoh2
Anmeldt 12. september 2017 via mobile enheter

Supert opphold på Svinøya Rorbuer under Lofoten High5. Kjapp respons på bestilling, hyggelig betjening, akseptable priser og flott rorbu med god utsikt i alle retninger. Hadde vært helt optimalt med vaskemaskin og vi drømte om egg&bacon til frokost, men det trekker ikke ned inntrykket. Kommer garantert tilbake til Stormen nr. 40!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, RagnaR25