Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service, de har de beste utfluktene og aktivitetene Lofoten kan by på igjennom hele året.
Overnatting, fantastisk mat, beliggenhet og utflukter. Lofoteb are the dream Islands in the world, Welcome

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, discoverlofoten
Anmeldt 4. juli 2018

Ankom Svinøya Rorbuer en fredags ettermiddag og fikk en kjempe koselig rorbu uten å ha forhåndsbestilt.
Det er plass til parkering av bil, og rorbua var veldig romslig med god standard.
Hadde utsikt utover vannet og over på fjellene!
De ansatte var imøtekommende og veldig hyggelige.
Rolig område og kort vei å gå over til sentrum.

Kommer veldig gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, epline
Anmeldt 23. juni 2018

Svinøya ligger i sentralt, men ikke midt i sentrum. Dette er absolutt ikke noe problem. Godt utstyrt romslig rorbu. Her har du absolutt det du trenger for å bo bra mens du opplever alt det flotte Svolvær har å tilby

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Gry H
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Vi overnattet her i begynnelsen av juni og vi hadde en rorbusuite. Den var veldig fin og lå helt perfekt. Kort vei til sentrum og den hadde utsikt til sentrum og hurtigrutekaia. Gode senger, fine bad og en fin veranda. Veldig hyggelig og hjelpsom resepsjonist. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, jolleAremark
Anmeldt 14. januar 2018 via mobile enheter

Helgetur til Svinøya rorbuer. Vi fikk rorbu nr 67 som var helt super. Det var alt man trengte for å ha det bra. Gode senger og det var ryddig og rent. Veldig hyggelig personale. Et mikroskopisk minus for manglende tv kanaler som tv 3. Men ingen krise. Ok wifi. Fantastiske omgivelser rundt rorbua.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Toreinar2015