Anmeldt 5. september 2018

Det var andre året på rad vi besøkte Svolvær og Svinøya Rorbuer. Det er stort utvalg i rorbuer med hensyn til gamle autentiske, nybygde og hvor mange personer skal bo der.
Vi valgte i år en av de gamle(nesten autentiske) typen og det var supert. Plassert på stolper mere eller mindre i sjøen med nydelig utsikt. En uteplass hvor vi inntok morgenkaffen var et lite pluss, men så var vi veldig heldig med været, sol, sol, sol..
Prisen er i øvre sjikt, men vil du bo idyllisk så koster det: kr.1500 for 2 uten frokost. Frokost kan bestilles ekstra som inntas i Børsen restaurant like ved

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, umeGol
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service, de har de beste utfluktene og aktivitetene Lofoten kan by på igjennom hele året.
Overnatting, fantastisk mat, beliggenhet og utflukter. Lofoteb are the dream Islands in the world, Welcome

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, discoverlofoten
Anmeldt 4. juli 2018

Ankom Svinøya Rorbuer en fredags ettermiddag og fikk en kjempe koselig rorbu uten å ha forhåndsbestilt.
Det er plass til parkering av bil, og rorbua var veldig romslig med god standard.
Hadde utsikt utover vannet og over på fjellene!
De ansatte var imøtekommende og veldig hyggelige.
Rolig område og kort vei å gå over til sentrum.

Kommer veldig gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, epline
Anmeldt 23. juni 2018

Svinøya ligger i sentralt, men ikke midt i sentrum. Dette er absolutt ikke noe problem. Godt utstyrt romslig rorbu. Her har du absolutt det du trenger for å bo bra mens du opplever alt det flotte Svolvær har å tilby

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Gry H
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Vi overnattet her i begynnelsen av juni og vi hadde en rorbusuite. Den var veldig fin og lå helt perfekt. Kort vei til sentrum og den hadde utsikt til sentrum og hurtigrutekaia. Gode senger, fine bad og en fin veranda. Veldig hyggelig og hjelpsom resepsjonist. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, jolleAremark