Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Mine venner og jeg overnattet 4 dager i rorbuene under vm i skreifiske. For et flott sted! Eneste som manglet i bua var en ostehøvel. Ellers var det deilige senger, fine rom og magisk utsikt! Kan anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Newbie1979
Anmeldt 1. mars 2019 via mobile enheter

Jeg og min sønn hadde 4 fantastiske dager i Svolvær i Lofoten.Fra 23-26 februar Vi kjøpte en pakke som inkluderte en fiskepakke dvs to turer a 4 timer.Du kan selvfølgelig velge hvor mange dager du vil fiske,og hvilken båt du vil ut med.Vi valgte en 21 fots båt med bare oss to og en erfaren fisker som styrte båten.Han var en veldig hyggelig engelskmann som hadde bodd i Lofoten i 20 år og han visste hvor fisken var.Vi hadde to fantastiske turer med han.Rorbuen vi bodde i hadde bra standard med et veldig fint bad.Inkludert i prisen hadde vi også en 3 retters på Børsen spiseri.Veldig god mat.Betjeningen var veldig serviceinnstilt. Enten du liker å fiske eller ikke så kan jeg anbefale Svinøya rorbuer.Naturen er fantastisk ,og det er en kort spassertur til Svolvær sentrum der du kan få tak i det meste.

Dato for oppholdet: mars 2019
1  Takk, Samnanger
Anmeldt 5. september 2018

Det var andre året på rad vi besøkte Svolvær og Svinøya Rorbuer. Det er stort utvalg i rorbuer med hensyn til gamle autentiske, nybygde og hvor mange personer skal bo der.
Vi valgte i år en av de gamle(nesten autentiske) typen og det var supert. Plassert på stolper mere eller mindre i sjøen med nydelig utsikt. En uteplass hvor vi inntok morgenkaffen var et lite pluss, men så var vi veldig heldig med været, sol, sol, sol..
Prisen er i øvre sjikt, men vil du bo idyllisk så koster det: kr.1500 for 2 uten frokost. Frokost kan bestilles ekstra som inntas i Børsen restaurant like ved

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, umeGol
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service, de har de beste utfluktene og aktivitetene Lofoten kan by på igjennom hele året.
Overnatting, fantastisk mat, beliggenhet og utflukter. Lofoteb are the dream Islands in the world, Welcome

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, discoverlofoten
Anmeldt 4. juli 2018

Ankom Svinøya Rorbuer en fredags ettermiddag og fikk en kjempe koselig rorbu uten å ha forhåndsbestilt.
Det er plass til parkering av bil, og rorbua var veldig romslig med god standard.
Hadde utsikt utover vannet og over på fjellene!
De ansatte var imøtekommende og veldig hyggelige.
Rolig område og kort vei å gå over til sentrum.

Kommer veldig gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, epline