TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 28. juni 2019

Vi var 8 par i alder 50 + på tur fra torsdag til søndag. Bodde i supre rorbuer med 4 soverom i hver. Fantasisk beligghet. Frokost og middag på Børsen - topp kvalitet på mat og service. Vi leide Tørrfiskloftet på Børsen og hadde overraskelses bryllup med ordfører som vier. Godt planlagt av staben på Svinøya. Tusen takk og terning kast 6.

Dato for oppholdet: juni 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Lofotkarlsen
Anmeldt 27. mai 2019

Guttetur til lofoten med 7 venner. Vi bodde i en XLrorbu med 4 soverom og 2 bad. Rorbuene ligger helt flott til med terrasse og god utsikt over Svolvær Havn. Fint kjøkken og helt greie bad. Kjøkkenet kunne vært bedre utstyrt, men ingen problem.

Dato for oppholdet: mai 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Geir H
Anmeldt 22. april 2019 via mobile enheter

Familie på fire besøkte Svolvær, og veldig fornøyd med oppholdet på Svinøya Rorbuer. Hadde det vi trengte, to bad og nydelig utsikt! Bra beliggenhet med gangavstand til sentrum. Fikk gode turtips, og spiste en nydelig middag på Børsen. Anbefales!

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, annelB3064KE
Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Mine venner og jeg overnattet 4 dager i rorbuene under vm i skreifiske. For et flott sted! Eneste som manglet i bua var en ostehøvel. Ellers var det deilige senger, fine rom og magisk utsikt! Kan anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Newbie1979
Anmeldt 1. mars 2019 via mobile enheter

Jeg og min sønn hadde 4 fantastiske dager i Svolvær i Lofoten.Fra 23-26 februar Vi kjøpte en pakke som inkluderte en fiskepakke dvs to turer a 4 timer.Du kan selvfølgelig velge hvor mange dager du vil fiske,og hvilken båt du vil ut med.Vi valgte en 21 fots båt med bare oss to og en erfaren fisker som styrte båten.Han var en veldig hyggelig engelskmann som hadde bodd i Lofoten i 20 år og han visste hvor fisken var.Vi hadde to fantastiske turer med han.Rorbuen vi bodde i hadde bra standard med et veldig fint bad.Inkludert i prisen hadde vi også en 3 retters på Børsen spiseri.Veldig god mat.Betjeningen var veldig serviceinnstilt. Enten du liker å fiske eller ikke så kan jeg anbefale Svinøya rorbuer.Naturen er fantastisk ,og det er en kort spassertur til Svolvær sentrum der du kan få tak i det meste.

Dato for oppholdet: mars 2019
1  Takk, Samnanger