TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 29. september 2019 via mobile enheter

Vi fikk 3 dager med sol og skyfrihimnel. Nydelig Nordlys fikk vi også. Og kunne sitte utenfor rorbuen og nyte nordlyset slik påvirker en sinn! Kommer til å leve lenge på dette! Rorbuen vi fikk var ren og sjarmerende. Helt magisk utsikt. Resepsjonen med en godt bevart krambu. Alt ligger tilrette for å trives her.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, benttte
Anmeldt 28. juni 2019

Vi var 8 par i alder 50 + på tur fra torsdag til søndag. Bodde i supre rorbuer med 4 soverom i hver. Fantasisk beligghet. Frokost og middag på Børsen - topp kvalitet på mat og service. Vi leide Tørrfiskloftet på Børsen og hadde overraskelses bryllup med ordfører som vier. Godt planlagt av staben på Svinøya. Tusen takk og terning kast 6.

Dato for oppholdet: juni 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Lofotkarlsen
Anmeldt 27. mai 2019

Guttetur til lofoten med 7 venner. Vi bodde i en XLrorbu med 4 soverom og 2 bad. Rorbuene ligger helt flott til med terrasse og god utsikt over Svolvær Havn. Fint kjøkken og helt greie bad. Kjøkkenet kunne vært bedre utstyrt, men ingen problem.

Dato for oppholdet: mai 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Geir H
Anmeldt 22. april 2019 via mobile enheter

Familie på fire besøkte Svolvær, og veldig fornøyd med oppholdet på Svinøya Rorbuer. Hadde det vi trengte, to bad og nydelig utsikt! Bra beliggenhet med gangavstand til sentrum. Fikk gode turtips, og spiste en nydelig middag på Børsen. Anbefales!

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, annelB3064KE
Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Mine venner og jeg overnattet 4 dager i rorbuene under vm i skreifiske. For et flott sted! Eneste som manglet i bua var en ostehøvel. Ellers var det deilige senger, fine rom og magisk utsikt! Kan anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Newbie1979