Vio.com
  • eDreams
    kr 1 313
Se flere hoteller i Svolvær
Anmeldt 17. juli 2020

Vi hadde 3 fantastiske dager på Svinøya Rorbuer der vi bodde i Stabburet. Veldig hyggelig betjening og topp standard på hytta vi hadde. Svinøya er et fint utgangspunkt for både turer til Djevelporten, Svolværgeita og alle fantastiske severdigheter Lofoten har å by på.

Romtips: Stabburet hadde begrenset utsikt til sjøen, husk å be om rom med utsikt dersom dette ønskes.
Takk, 361andersf
Anmeldt 5. juli 2020

Vi fikk rorbu nr 65, og både rorbu og beliggenhet var over enhver forventning! Superfresh og ren, beliggende på bryggekanten med stoler og bord ute. Godt utstyrt rorbu med 2 soverom og 2 bad. Smakfullt interiør og godt utstyrt i skap og skuffer. Oppvaskmaskin. Eneste som "mangler" må være en vaskemaskin, men det var hverken forventet eller forlangt.

Romtips: Sikkert mange bra rorbuer på Svinøya, men nr 63 og 65 er i alle fall veldig bra.
1  Takk, Hege Johanna S
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Familien bodde på Svinøya rorbuer i fem dager, og hadde stedet som utgangspunkt for å oppleve Lofoten.

Rorbuen var romslig og i god stand. Den inneholdt alt vi trengte for et behagelig opphold, hvor vi lagde maten selv.

Rorbuene ligger veldig fint til, nær sjø og natur, men vi synes det var fint at det samtidig er kort vei til Svolvær og det «byen» har å varte opp med.

Kommer veldig gjerne tilbake hit.

2  Takk, ChristianM91
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Absolutt verdt å få med seg! Interessant og fargerik fremstilling av lofotfiskeren og torskens betydning i historien. Burde vært pensum på skolen, og i alle fall pensum for de som tar turen ut til Lofoten!

Takk, martinalexanderf
Anmeldt 19. april 2020

Vi bodde i rorbu i 3 netter, god komfort, det er enkel senger.
Det var kjøkken, så det var enkelt å å lage seg frokost og middag hvis man ønsker det.
Kommer gjerne igjen! Vi besøkte også restauranten, kjempegod mat.

Dato for oppholdet: mars 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Herrogfru L