2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
eDreamsUSD 164
Agoda.comUSD 164
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Fikk en nyoppusset rorbu med svært høy standard. 2 flotte rom med egne nye bad. Kjøkkenet er av høy klasse med alt av dekkstøy og utstyr. Oppvaskmaskin. Flott kai med benker. Nært Børsen spiseri, og gangavstand til sentrum i Svolvær. Fin spasertur ut til moloen der «Fiskerkona» står å speider. Anbefales. Eneste som trekker ned er at det ikke var kveldssol på kaia der benkene sto. Svært hyggelige folk i resepsjonen

Takk, alfr0gers
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vi booket oss inn samme dag som ankomst, veldig hyggelig og behjelpelig resepsjonist. Rorbua var veldig koselig og er utstyrt med det meste av nødvendigheter.
Eneste minus var at flere av lampene ikke funket (lyspærene var gått). Ellers var alt tipp topp. Kommer gjerne igjen.

Takk, Synnegg
Anmeldt 24. juni 2021

Noe av det beste jeg har spist i Norge. Nydelig bakt tørrfisk med ertepure. Flotte omgivelser og hyggelig betjening. Rask servering. Absolutt verdt et besøk. Kommer gjerne igjen til neste år. Lurt å bestille bord da det ble rimelig fullt etterhvert. Det var enkelt og bestille bord via nett.

Takk, 76ainam
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Helt super plass! Perfekt blanding av nytt og gammel (vil kanskje heller kalle det sjarmerende)

Nyoppusset bad og kjøkken i tillegg til at vi kom til oppredde senger. Absolutt en plass jeg kan tenke meg å overnatte i igjen. Perfekt for vennegjengen på tur

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, karolinen2017
Anmeldt 1. april 2021

Vi var 4 personer og bodde i mars 2021 i rorbu M+, nr 16. Helt fantastisk. Imøttekommende personell. Rorbu hadde alt vi trengte: 2 soverom og 2 bad, godt utstyrt kjøkken, terrasse, varme i gulvet på badet, god oppvarming i stue og kjøkken, hårføner, nok kroker på badet. Det som topper alt var utsikt mot sjøen!!! 10 -15 min å gå til sentrum, 10 min å kjøre til flyplassen. Mulighet til å leie en fantasktisk badstue med store vinduer mot sjøen. Har ingenting å klage på.

Romtips: Rorbu nr 15, 16 og 22 og 23 har havutsikt
Dato for oppholdet: mars 2021