Camilla J
  • StayForLong
1.5 km fra Lofoten Feriesenter
Se flere hoteller i Svolvær
Anmeldt 16. juli 2020

Potte sur resepsjonist som forlangte 400,- for en telt plass til en familie på 4. Må være Norges stiveste pris for å bringe med egen bopel! Til den prisen forventer jeg at fasilitetene og sanitæranlegg er av god standard. Det var stusselig, skittent og vannet var kaldt uten justeringsmuligheter. skal du vaske klær koster det ekstra. Styr unna, det finnes bedre alternativer i nærheten til halve prisen der det i tillegg er trivelig å være.

1  Takk, Ninabro84
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Skuffet over renholdet i dusjene, både i dame og herregarderoben. Til tross for at vi betalte 150.- PER person, OG det er coronatid. I tillegg var det ikke nok jord å sette teltpluggene ned i, og etter midnatt kom det gjester til teltplassen med høy musikk og bråkte. Dessverre alt for høy teltplasspris for en såpass dårlig service og opplevelse av plassen.

Takk, Ungturist
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Ligger nært sentrum (ca 3 km), så det var en stor fordel for oss da vi var her i forbindelse med festival i Svolvær. Helt greie sanitærforhold, men synes prisen var litt vel stiv i forhold til andre campinger.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, annemaaa
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Stedet bærer preg av dårleg vedlikehold på bygninger. Det gror igjen rundt hytter og stier til sanitærbygninger, dårleg merka hvor man tømmer toalett for bobiler og vogner.
For bobiler/ vogner var de asfalt på oppstillingsplassen merka med nummer for hver plass, dette var meget bra. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, ErnstL664
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Styr unna! Aldri opplevd dårligere service. Fortjener ikke den éne stjernen engang. Sa fra om at vannet var kaldt i dusjen, ble kalt løgner. Dusjen var skitten, sluken tett, luktet fælt. De maktet ikke rette opp i dette heller. Pakket sammen og fant en annen plass.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, trulso2017