“Godt bakverk og god kaffe i hyggelige omgivelser”

Kringla Bakeri & Konditori
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Svolvær
Anmeldt 8. februar 2018

Hadde en kaffe og en bolle midt på dagen. Mye folk i kafeen, alltid et godt tegn:-) Sentralt plassert mot torget i Svolvær. Her har du innsyn til selve bakeriet der bakerne er i sving med ulike bakverk. Alt er rykende ferskt og presenteres innbydende. Bollen var luftig og smakfull. Vanlig, svart traktekaffe funker bra til! Hyggelig betjening og god stemning i lokalet. Verdt et besøk.

Takk, bergerac42

Anmeldt 2. januar 2018 via mobile enheter

Vi dumpet inn for en kaffe med nogot attåt. Utvalget av kaker var litt begrenset utfra våre forventninger. Vi kjøpte kanelbolle og skolebolle. Smakte helt gjennomsnittlig. Skolebollen kan du like greit kjøpe på matvarebutikk...

Takk, Hcjekk
Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Trist og upersonlig lokale som var trangt rundt bord og stoler. Lite utvalg av mat. Personalet var ok.

Takk, Åshild S
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Her kjøpte vi ferskt brød til frokosten vi inntok på Suitellet. Det er utrolig godt (Vestfjordsbrød). De serverer frokost og lunsj og har masse gode bakevarer.

Takk, Helen Berg S
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Her var det stress ut av en annen verden, fullt med folk,lite utvalg, tomme disker på ettermiddagen, toalett ute av drift og ikke rengjorte bord. For mye turister som grunn tror jeg, men det må man ta høyde for. Vurder andre steder.

Takk, Kjell H

Reisende som så på Kringla Bakeri & Konditori, så også på

Svolvær, Vågan
Svolvær, Vågan

Har du vært i Kringla Bakeri & Konditori? Del dine erfaringer!