“Koselig personale og god mat.”

Kringla Bakeri & Konditori
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Svolvær
Anmeldt 29. januar 2019

Koselig personale som slo av en hyggelig prat. God og fersk mat har de. De yter god service. Kommer tilbake dit.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Liss A

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Overraskende godt utvalg av bakervarer på dette stedet ved torget i Svolvær. Hyggelig betjening og bollene smakte godt.

Takk, VacationOslo
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Kort stopp for en kaffe og bolle før ribtur. Kjøpte også et horn, rikelig med ost og gode kanelsnurrer. Dette er et sted for et kort stopp, ikke spesielt koslig og mørkt i lokalet. Det er mulighet for å sitte ute, også under tak når det regner. Noe lytt i lokalet med mye folk, men kan anbefales for et kort stopp for påfyll av energi.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, TravelE19
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Skulle bare inn å kjøpe et par baguetter og et par boller til lunsj. Måtte først stå 20 minutter å vente i kø før jeg kom til kassa, men der fikk jeg beskjed om at jeg måtte stå ved smøredisken i steden. Jenta som holdt på der var urutinert og ny, og det tok veldig lang tid før hun ble ferdig med kunden før meg. Da hun ble ferdig med kunden før meg begynte hun å smøre sveler, og jeg måtte be om å bli ekspedert. Hun virket altså ikke å være klar over køsystemet de hadde. Jeg tilbrakte tilslutt 40 minutter totalt for den "kjappe" lunsjen. Det virket på meg som at de ikke slet med lite bemanning, men heller svært dårlige rutiner. Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, marteserine
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Nydelig bakverk og god kaffe som vi hadde kort tid på å innta. Stedet anbefales for de som er glad i kaker og kaffe.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 966kari_

Reisende som så på Kringla Bakeri & Konditori, så også på

Har du vært i Kringla Bakeri & Konditori? Del dine erfaringer!