“Norges dårligste bakeri?”

Kringla Bakeri & Konditori
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Svolvær
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

For det første: Dette er ikke et bakeri! Dette er en cafe. Har gjentatte ganger forsøkt kjøpe rundstykker, ostebriks, horn elller andre bakevarer. Det nekter de å selge. De selger kun ferdig smurte rundstykker, ostebriks og horn - som må spises i bakeriets lokaler. Helt utrolig!

For det andre: Betjeningen er direkte frekk. Himler med øynene og gir blaffen i kundene.

For det tredje: Når du møter opp 5 minutter etter åpningstid...da forventer du at disken er full av bakevarer...her var det nesten heøt tomt.

Veldig trist for dette var et flott bakeri når vi var her for 3 og 4 år siden. Nå virker det som om de gir helt blaffen...

Styr unna - STAY AWAY!

2  Takk, Norway_Fredrik

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Vi ønsket å kjøpe usmurte horn, men det gikk ikke an!!!! Vi spurte om de hadde noen andre rundstykker el, men «nei, det var vanskelig». Det var nesten tomt for bakevarer kl 9 om morgenen. Vi endte opp med å kjøpe horn med pålegg, og da jeg spurte om jeg kunne få på litt salat, rynket damen bak disken på nesen foran en stor boks med grønne blader (salat), og sa at det var ikke salat. Alt var vanskelig. Et bakeri som ikke har bakevarer til salgs! Følte oss ikke velkomne i det hele tatt. Var der for noen år siden og hadde da en mye mer positiv opplevelse. Nå var det en SKIKKELIG skuffelse.

2  Takk, berit38
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Søndagstrøtt betjening . Det var tre på jobb, ikke travelt, ei heller kø. Allikevel var alle bordene utenfor ikke ryddet av. Ba dem pent om å de kunne rydde bordet der vi satt. Blikket til ungdommen bak disken sa alt. Om hun var lei av jobben eller turistene , ikke vet jeg. Kanelboller var bra, kaffen ok. Nei, prøv heller kafeen lengre nede om du skal ha deg en kaffe og noe å bite i. Her er enormt forbedringspotensiale.

1  Takk, H2O40
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Ok kaffe latte, men totalt sett en dårlig opplevelse. Veldig skittent på gulvet, liten og uspennende salat i plastikkbeger til 100kr.

Takk, nina_stavanger
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Frokost kunne virkelig vært deres greie med hoteller i byen som ikke serverer mat. Men da måtte de ha tatt noen grep både med antall betjening, meny og ikke minst betjening av kaffemaskinen. En person bak disken klarer ikke alene å håndtere en lang kø, lage mat og kaffe og rydde og vaske bord (desinfisere i korona-tider). Damen gjorde sitt beste og var blid og hyggelig.
Baguette og landgang smakte godt, horn likeså.
Kaffe latte var mer som cappuccino enn latte med melkeskum som fylte koppen isf. melk. Men med riktig opplæring så får de det vel til.
Sjarmerende at man ser rett inn i bakeriet, da skjønner man at det er ferskt.
Kringla har muligheten til å posisjonere seg som en frokostdestinasjon hvis de vil. Få på plass mer betjening, mer ferdig påsmurt, en barista, noen til å rydde og ikke minst, tydelige åpningstider, så blir dette glimrende!

Takk, BKAOslo

Reisende som så på Kringla Bakeri & Konditori, så også på

Har du vært i Kringla Bakeri & Konditori? Del dine erfaringer!