“Stemningsfullt bakeri med deilig bakverk!”

Kringla Bakeri & Konditori
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Svolvær
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Et slikt bakeri skulle alle ha hatt. Heldige innbyggere i Svolvær som har mulighet til å spise her jevnlig. Ekstra bra at alt som lages er nystekt og hjemmelaget. Det er også en av de første gangene jeg som allergiker har hatt mulighet til å kjøpe noe å spise på et slikt sted. Og baksten var veldig god! Kommer absolutt tilbake!

Takk, Advisingleah

Anmeldt 22. juli 2021

Veldig mye folk på sommeren, men utenom det har dette bakeriet ekstremt gode boller, drikke og varer. Alltid verdt et besøk til frokost eller lunsj.

1  Takk, Martin H
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Verdt et besøk. Gode bakvarer og god is, helt grei service. Innpåslitne måker , midt på torget. Som regel et par lokale som prater høyt og skrøner, artig plass

Takk, christianhayopsahl
Anmeldt 20. februar 2021 via mobile enheter

Magisk bakverk er nøkkelordet! Stedet ligger sentralt til og har de nydligste kaker, selv smakte jeg tidenes beste sukseeterte her! De øvrige i selskapet var også svært fornøyd! Kaffekvaliteten var midt på treet, men helt innafor for «Ola Nordmann». Lokalene kunne fått en oppussing for å gjøre det litt mer koslig å spise kake «inhouse»

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, GlobePilot
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Jeg har hørt mye godt om dette bakeriet og tok en tur sammen med familien, men det bke en trist opplevelse.

Skittent serveringslokale. Sur og gretten betjening. Ikke ett smil. Svært lite imøtekommende. Aldri har jeg vært i et bakeri med så dårlig utvalg. De ansatte var mer opptatt av å spise egenprodusert mat i smug. Jeg kommer ALDRI tilbake hit. Jeg kjøper heller mine bakervarer andre steder!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, vikingstine

Reisende som så på Kringla Bakeri & Konditori, så også på

Har du vært i Kringla Bakeri & Konditori? Del dine erfaringer!