“Dårlig kundeservice”

Kringla Bakeri & Konditori
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Svolvær
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Får fremdeles ikke kjøpe horn uten pålegg, og det er så ubeskrivelig dårlig. Vi kommer fra Oslo og hadde samme opplevelsene i fjor. Dårlig kundeservice. Vi gadd ikke kjøpe noe.

1  Takk, berit38

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi var innom for en rask lunch, som ikke svarte til forventningene utfra at stedet åpenbart er populært. Rekebaguetter uten smør eller majones og voldsomt mye brød i forhold til reker var skuffende. Kanelsnurren var tørr. Skolebrødet fikk godkjent av yngstemann.

Takk, paal_2021
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Et slikt bakeri skulle alle ha hatt. Heldige innbyggere i Svolvær som har mulighet til å spise her jevnlig. Ekstra bra at alt som lages er nystekt og hjemmelaget. Det er også en av de første gangene jeg som allergiker har hatt mulighet til å kjøpe noe å spise på et slikt sted. Og baksten var veldig god! Kommer absolutt tilbake!

Takk, Advisingleah
Anmeldt 22. juli 2021

Veldig mye folk på sommeren, men utenom det har dette bakeriet ekstremt gode boller, drikke og varer. Alltid verdt et besøk til frokost eller lunsj.

1  Takk, Martin H
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Verdt et besøk. Gode bakvarer og god is, helt grei service. Innpåslitne måker , midt på torget. Som regel et par lokale som prater høyt og skrøner, artig plass

Takk, christianhayopsahl

Reisende som så på Kringla Bakeri & Konditori, så også på

Har du vært i Kringla Bakeri & Konditori? Del dine erfaringer!