“Hjemmekoselig”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. februar 2019

Dette stedet er nok ikke av de mest eksklusive. Men hva betyr det når maten, servicen og prisene er gode! Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, L5684FVgutujan

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Fellini er stedet om du skal ha enkel og god mat i rikelig mengde. Kombinert med hyggelige lokaler og betjening.
Alt dette til en fornuftig pris.
Anbefales.

Takk, Jankristiansen
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig bra mat og veldig god service. Gode pizza og stor meny med rikelig utvalg. Marten kommer fort å

Takk, Ribar H
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Minstemann ønsket å spise pizza, han er bestandig strålende fornøyd med pizza han får servert, sist klaget han på at han fikk en for liten pizza, men det viste seg at det var mer enn nok til en sulten 14åring. Selv spiste jeg og fruen en Svolvær spesial, som vi har gjort flere ganger før, smaker veldig godt hver gang!!
Servicen er bestandig på topp, og det er kort ventetid.. ☺️

Dato for besøk: august 2018
Takk, frodew54
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Vi havnet her til middag fordi det var fullt alle andre steder. (pga Arctic tri idrettsarrangement). De som bestilte pizza var fornøyde. Jeg bestilte salat med reker og spurte om rekene var ferske og fikk et ja til det. Rekene kom fra lake og salaten forøvrig var ingen høydare. Brødet til salaten var tørt og smakløst.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 543bentej

Reisende som så på Fellini Pizza Og Grill Svolvær, så også på

Har du vært i Fellini Pizza Og Grill Svolvær? Del dine erfaringer!