“Bra mat og utrolig hyggelig personal”

Fellini Pizza Og Grill Svolvær
Vurdert som nr. 3 av 20 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi har nå vært her flere ganger og blir ikke skuffet! Utrolig god pizza med masse fyll og utrolig hyggelig og oppmerksom betjening!

1  Takk, 825ninaj

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Stanset her for å spise fordi de har uteservering og vi hadde med hund. På en varm sommerdag smakte ølet svært godt kg maten var virkelig god. Rene pene lokaler, også toalett. Personaler var oppmerksomt og veldig hyggelige. Til og med hunden vår fikk servert egen vannskål.

2  Takk, siljek2
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk pizza, kjempe hyggelig betjening og flotte lokaler. absolutt verdt ett besøk. Lofotens beste pizza

Takk, tormagneb
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat - pizzaen var perfekt! Super service og hyggelig personale! Anbefales på det varmeste!

Takk, Ulfix
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Etter mange positive anmeldelser av denne restauranten dro vi dit for pizza. Ble veldig skuffet. Vassen pizza overlesset med fyll. Maten fortjener en en’er men med veldig hyggelig service får de dobbelt.

Takk, 61j_rnb

Reisende som så på Fellini Pizza Og Grill Svolvær, så også på

Har du vært i Fellini Pizza Og Grill Svolvær? Del dine erfaringer!