“Veldig go service”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Servitørene var utrolig koselige og serviceinnstilte. Ikke ofte man er borti så hyggelige servitører, så dette var stort pluss. Maten var god. Bestilte litt forskjellig men syns pizza’n var best. Lokalet var litt trist så hvis det er fint vær så er det nok koseligere å sitte ute.

Takk, solsikke86

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk personale, gjestfrie, løsningsorienterte, hyggelige og jordnære. Rask servering, kjempegod mat. Vi gikk alle derifra lettsinnet og lykkelige Helt klart vår nye favorittrestaurant

Takk, Navigate10362579233
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig ansatte.

Vi spiste kebabpizza, Svolvær spesial og biff.

Maten ble levert raskt etter bestilling.

Takk, johnnyl782
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelige og service innstilt! Stor å variert meny, hvor det vi prøvde var 10/10. Anbefales, blir stamkunde her når vi er i Lofoten.

Takk, kjellivar93
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

5 sultne søringer fikk fantastisk oppvartning og helt vanvittig god mat. Vi kan skrive under på at biff med bernaise, fløtegratinerte poteter, kebabpizza, Lofoten spesial og Svolvær spesial er noe av det beste vi har smakt. Dette er vårt nye favorittspisested, og obligatorisk besøk på Fellini må til neste gang vi er i Lofoten. Takk for maten, vi sees igjen.

1  Takk, L1627MYelsam

Reisende som så på Fellini Pizza Og Grill Svolvær, så også på

Har du vært i Fellini Pizza Og Grill Svolvær? Del dine erfaringer!