“Rimelig priser og hyggelig personale ”

Fellini Pizza Og Grill Svolvær
Vurdert som nr. 4 av 20 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig restaurant med sentral beliggenhet. Ble tatt i mot av hyggelig personell og ble godt fulgt opp gjennom hele måltidet. Det var rimelige priser og hadde klart oss med en liten pizza på deling. Tok litt tid før vi fikk betalt men ellers bra:)

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, marnefos

Anmeldt 3. august 2020

Kjempebra service og god pizza
Dersom man er ute etter store porsjoner, og valuta for pengene er dette stedet og dra.

Takk, kjetilt2016
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Meget god service og fantastisk mat. Pizzaen har en utrolig god bunn! Vi har vært der i store lag på 13 og 15 personer. Og alle fikk maten sin raskt og samtidig. Ekstremt god service og hyggelig personale som kjenner deg igjen når om du stikker innom flere ganger. Om jeg skulle trekke ned på noe så er det ventetiden i telefonen for å få bestillt bord i høysesongen. Kommer garantert til å stikke innom Fellini igjen neste gang vi er i Svolvær

Takk, Jacobsen78
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte restauranten i juli 20. Lang kø utenfor, men en svært gjestfri hovmester sørget for rask ekspedering og tryllet frem bord i høyt tempo til glede for de mange køståere. Bestilte husets indrefilet som var meget godt tillaget. Svært hyggelig betjening som hele tiden passet på at gjestene hadde det bra. Imponerende.
Lite minus ved svært begrenset utvalg av vin.

1  Takk, roara278
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Servitørene var utrolig koselige og serviceinnstilte. Ikke ofte man er borti så hyggelige servitører, så dette var stort pluss. Maten var god. Bestilte litt forskjellig men syns pizza’n var best. Lokalet var litt trist så hvis det er fint vær så er det nok koseligere å sitte ute.

Takk, solsikke86

Reisende som så på Fellini Pizza Og Grill Svolvær, så også på

Har du vært i Fellini Pizza Og Grill Svolvær? Del dine erfaringer!