“Alltid god mat og god service ”

Fellini Pizza Og Grill Svolvær
Vurdert som nr. 4 av 20 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

Alltid god mat og verdens beste gjeng som jobba der. Alle e service innstilt og flink e du i Svolvær anbefal æ å ta turen innom alle her i byen skryt av denne restauranten

Takk, 864aliciac

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Maten var svært god. Menyen holdt høy standard på utvalg. Stort pluss var også at de hadde Pepsi Max og 7UP lite. Dette satte i vært fall jeg dtro pris på. De ansatte var eksepsjonelt hyggelige å service innstilte.

Virkelig vært å prøve!!

Takk, CaptainCork1
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Her var det mye å velge mellom. Vi bestilte calzone, biff, pizza og hamburger. God mat og hyggelige ansatte. Litt uoppmerksom betjening etter at vi hadde fått mat og da vi ønsket å betale, men alt i alt en positiv opplevelse.

2  Takk, berit38
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Dette soisestedet serverer middelmådig gatekjøkkenmat kamuflert som restaurant.

Vil du ha pizza, hamburger eller kebab anbefaler jeg å finne et gatekjøkken som kan lage slik mat.

Her var maten smakløs, stedet var preget av dårlig renhold.

Hyggelig betjening.

Takk, vikingstine
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Familien på fire spiste middag.
Tre i familien var happy med barnemeny, biff og calzone. Min pizza var helt smakløs.
Hyggelig betjening.

2  Takk, Norway_Fredrik

Reisende som så på Fellini Pizza Og Grill Svolvær, så også på

Har du vært i Fellini Pizza Og Grill Svolvær? Del dine erfaringer!