“God service og hyggelig kelner!”

Fellini Pizza Og Grill Svolvær
Vurdert som nr. 4 av 22 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2021

Maten var helt ok, midt på treet. Ingen italiensk touch som man kanskje forventer med en italiensk navn. Men vi koste oss, vi - mye også takket være en særs hyggelig og serviceminded kelner.

Takk, MikkElli13

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god pizza, gode priser, veldig hyggelige folk! Bunnen var fantastisk. Dette var langt over forventet. Familetur i Nord Norge

Takk, Elisabeth B
Anmeldt 30. juni 2021

Vi spiste her dagen før og service og mat var så bra at det ble denne restauranten idag også. Pizza, Biff og kyllingsnadder ble prøvd og alt smakte veldig godt og bra mengde mat. Vi kommer innom neste gang vi er i Svolvær.

Takk, 1977catob
Anmeldt 19. oktober 2020

Helt OK pizza. Hyggelig service. Pizza på gjennomsnittet. Mye fyll, sprø pizzabunn. Ikke typisk italiensk pizza, men grei nok smak

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, DAGSDATTER
Anmeldt 12. oktober 2020

Gjennom mine 30 år så har jeg vært gjennom mange restauranter men denne topper kaka. Her kan du få pasta con carne som du skulle vært i Italia. Men husk at dette er svolvær . Når du kommer inn denne døra så blir du møtt med fantastisk service og blide kokker . Anbefaler dette på det sterkeste .

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, sharamh

Reisende som så på Fellini Pizza Og Grill Svolvær, så også på

Har du vært i Fellini Pizza Og Grill Svolvær? Del dine erfaringer!