“God service og nydelig mat”

Fellini Pizza Og Grill Svolvær
Vurdert som nr. 4 av 21 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2021

Hyggelig betjening, nydelig pizza og pasta. God service, som overrasket bursdagsbarn med is.
Fikk bord selv om det egentlig var fullt, betjening vasket både bord og stoler grundig før vi fikk bord. Pizzaen hadde utrolig god bunn.

Takk, Ltp9999

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

God og rimelig fastfood Vi var innom for en rask lunch, kjøpte kebab i pita, rullekebab og pizza. Enkel, men smakfull mat, servert av hyggelig og effektiv betjening.

Takk, paal_2021
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Personalet står til toppscore. Hyggelige og effektive. Fint lokale og god pizza. Alle bord var fulle når vi kom, fikk sitte ved bardisken til de fikk et bord ledig.

Takk, 560ranveigs
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Bedre enn dette skal godt gjøres! Smilende, hyggelige folk med humor, nydelig pizza med sprø bunn. Anbefales!

Takk, 68lisej
Anmeldt 13. juli 2021

Maten var helt ok, midt på treet. Ingen italiensk touch som man kanskje forventer med en italiensk navn. Men vi koste oss, vi - mye også takket være en særs hyggelig og serviceminded kelner.

Takk, MikkElli13

Reisende som så på Fellini Pizza Og Grill Svolvær, så også på

Har du vært i Fellini Pizza Og Grill Svolvær? Del dine erfaringer!