“Super pizza og utrolig hyggelig service!”

Fellini Pizza Og Grill Svolvær
Vurdert som nr. 4 av 22 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Personlig og hyggelig service. God mat til hele familien til en rimelig pris.
Utsagn fra våre barn (8år og 10 år): «Skulle ønske det var mulig å gi mer enn 5 stjerner.. vi vil helst gi 1000».

Takk, 187sivs

Anmeldt 29. juli 2021

Helt nydelig mat og service! Vi spiste her 2 ganger på samme dag, anbefales!! Kommer ikke over hvor hyggelige de ansatte er!

Takk, NayabK15
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom til Svolvær veldig sultne etter lang mc tur. Trodde vi skulle vente lenge på mat som vi fikk beskjed om men den kom raskt. Mannen min var kjempesulten og ba om stor porsjon. Den var gigantisk og de tok ikke en krone ekstra :-) Veldig hyggelig betjening med godt humør! God mat!

3  Takk, 3Norwegiansontour
Anmeldt 24. juli 2021

Hyggelig betjening, nydelig pizza og pasta. God service, som overrasket bursdagsbarn med is.
Fikk bord selv om det egentlig var fullt, betjening vasket både bord og stoler grundig før vi fikk bord. Pizzaen hadde utrolig god bunn.

Takk, Ltp9999
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

God og rimelig fastfood Vi var innom for en rask lunch, kjøpte kebab i pita, rullekebab og pizza. Enkel, men smakfull mat, servert av hyggelig og effektiv betjening.

Takk, paal_2021

Reisende som så på Fellini Pizza Og Grill Svolvær, så også på

Har du vært i Fellini Pizza Og Grill Svolvær? Del dine erfaringer!