“Glemt bestilling”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Supertrivelig gutt i kassen. Bestilte 7 takeaway retter og gikk gjennom bestillinga flere gang men dem klarte å glemme en utrulig kjipt å komme tilbake til hotelle etter en time for så å gå tilbake

Takk, sandralO5429OK

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Satte oss ned for å spise her i håp om å få glutenfri pizza siden de reklamerer med glutenfri alternativer. Det hadde de ikke, så vi valgte å gå igjen.

Dere burde ikke reklamere med glutenfri alternativer, når dere ikke har glutenfri pizzabunn.

4  Takk, thorsgaard
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Personlig og hyggelig service. God mat til hele familien til en rimelig pris.
Utsagn fra våre barn (8år og 10 år): «Skulle ønske det var mulig å gi mer enn 5 stjerner.. vi vil helst gi 1000».

Takk, 187sivs
Anmeldt 29. juli 2021

Helt nydelig mat og service! Vi spiste her 2 ganger på samme dag, anbefales!! Kommer ikke over hvor hyggelige de ansatte er!

Takk, NayabK15
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom til Svolvær veldig sultne etter lang mc tur. Trodde vi skulle vente lenge på mat som vi fikk beskjed om men den kom raskt. Mannen min var kjempesulten og ba om stor porsjon. Den var gigantisk og de tok ikke en krone ekstra :-) Veldig hyggelig betjening med godt humør! God mat!

3  Takk, 3Norwegiansontour

Reisende som så på Fellini Pizza Og Grill Svolvær, så også på

Har du vært i Fellini Pizza Og Grill Svolvær? Del dine erfaringer!